• 0

Najčitanije novine uvećale prihod, ali ne zbog slike koju vidite. Zaradu im "prave" ovi čitaoci

Njujork Tajms se, inače, godinama fokusira na to da vesti, ukrštenice i podkast budu dostupni korisnicima samo na bazi pretplate

  • 0
novine, the newyork times

Foto: Unsplash

Prihodi kompanije "Njujork Tajms" u trećem kvartalu nadmašili su prognoze sa Volstrita, zahvaljujući rastu broja pretplatnika na digitalno izdanje ove medijske kuće, tokom pandemije kovid-19.

Akcije njujorškog izdavača skočile su za skoro 4,0 procenta pre zvaničnog otvaranja berze, prenosi Rojters, i dalje navodi da je prihod od pretplate uvećan za 12,6 posto na 300,95 miliona dolara u kvartalu završenom 30. septembra, dok je prihod od oglasa pao 30,2 odsto, na 79,25 miliona dolara.

Ukupan prihod kompanije je u posmatranom periodu skliznuo za 0,4 odsto na 426,9 miliona dolara, ali je uprkos tome premašio projekcije analitičara koji su predviđali 411,8 miliona dolara. Iako možemo zaključiti da je štampa u zapećku duže vreme, digitalna izdanja mogu vratiti kompanije na put ekonomskog oporavka.

S druge strane, u Australiji se duže vreme vode "bitke" za zaštitu štampe, kao vrste mediji koji treba i mora da opstane, u naletu raznih digitalnih izdanja. Štampa se tamo štiti, maltene, kao kulturno dobro.

Njujork Tajms se, inače, godinama fokusira na to da vesti, ukrštenice i podkast budu dostupni korisnicima samo na bazi pretplate, kako bi se smanjila zavisnost od oglašavanja i kompenzovao pad broja čitalaca štampanih izdanja.

Prihodi od prodaje oglasnog prostora su već duže vreme nepredvidljivi, jer su kompanije smanjivale budžete za oglase, kako bi se izborile s posledicama korona krize.

Video: Spasavanje biznisa: Bordel pretvorio u bar na plaži sa specijalnim uslovima zbog korone

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke