• 0
 ≫ 

Robot koji radi sve za vas - postavlja sto, sipa vino, pere posuđe

 ≫ 

Samsung je jedna od retkih kompanija koja nudi elektroniku po meri, a počeo je sa "The Frame" televizorima, odnosno omogućava kupcima da sami biraju okvir oko uređaja

  • 0
sto Foto: Unsplash

Velike elektronske kompanije su profitirale tokom pandemije jer je više ljudi radilo od kuće i oslanjalo se na uređaje i internet u svom svakodnevnom životu. Mnogi od tih brendova će ove nedelje predstaviti svoju novu tehnologiju na digitalnoj verziji Sajma potrošačke elektronike.

Događaj, koji se obično dešava uživo u Las Vegasu, počeo je juče. Samsung je na njemu već pokazao svog robota-konobara Bot Handykoji može sam da vam natoči vino i opere suđe. Rivalski gedžet koji je takođe prikazan jesu vratanca za kućne ljubimce, od 3.000 dolara, koja se mogu povezati sa smartfonom.

Takođe, Samsung planira da ponudi više elektronike po meri kako bi privukao mlađe kupce. Južnokorejski gigant zabeležio je veliki skok u prodaji frižidera i sredstava za čišćenje tokom pandemije, dok je onlajn prodaja porasla za 50% tokom trećeg kvartala.

Jedno od područja rasta u Južnoj Koreji bili su frižideri, koji se mogu prilagoditi prema željenoj veličini, materijalu i boji. Samsung planira da počne da prodaje personalizovane frižidere u SAD, na Bliskom Istoku i u Evropi kasnije ove godine.

Specijalni frižideri za kimchi (fermentisani kupus) popularna su opcija i prošle godine su činili više od 67% južnokorejskog tržišta. "Kupci su imali malo mogućnosti među proizvodima proizvedenim u tradicionalnom proizvodnom sistemu", rekao je Jaeseung Li, predsednik kompanije Samsung i šef poslovanja sa digitalnim uređajima.

- Naš način proizvodnje mora biti promenjen radi personalizacije uređaja. I to je velika tranzicija - dodao je.

Samsung, koji takođe nudi frižidere za vino i mašine za pranje sudova, želi da u svoj proizvodni proces uključi dobavljače i studije nameštaja, kako bi došao do više mogućnosti dizajna.

Samsung je jedna od retkih kompanija koja nudi elektroniku po meri, a počeo je sa "The Frame" televizorima, odnosno omogućava kupcima da sami biraju okvir oko uređaja.

Većina ljudi, uključujući milenijalce, obično voli personalizovane proizvode. Od malih predmeta poput novčanika, vrhunskih bicikala do automobila, kompanije su to pokušale da unovče. Prilagođavanjem predmeta, omogućavaju potrošaču da oseti da je njegov predmet unikatan i "bliže mu je srcu".

Ova elektronska kompanija, takođe, stavlja više softvera u svoje uređaje poput veštačke inteligencije. Iako Samsung ima sopstvenog asistenta Bixby voice, Li kaže da je otvoren za saradnju sa rivalima - Amazonom i Guglom, kako bi njihove sisteme povezao sa svojim uređajima.

Video: Da li biste pojeli komad zlata? doručak košta 50 evra i hipsteri će odlepiti za njim

(Telegraf Biznis)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>