• 0

Dolaze bolji dani za avio-svet: Hoće li gigant moći da odgovori na sve porudžbine?

Cilj kompanije je smanjenje emisije ugljen-dioksida za 50 odsto

  • 0
Airbus je u nezapamćenoj krizi

Foto: Tanjug/AP

Definitivno ima naznaka da se avio-industrija i turizam oporavljaju, a o tome ne svedoče samo prodate karte i aranžmani, niti veći protok na aerodromima, već i porudžbine letelica.

Naime, Er Frans je naručio 60 aviona tipa Erbas A220-300, a gigant njima planira da zameni svoje letelice Erbas A318 i A319 na mreži kratkolinijskih i srednjelinijskih letova.

Prvi poručeni model bi trebalo da se nađe na aerodromu Šarl de Gol krajem septembra.

Kako je saopštio Er Frans, taj avion ispunjava njihov plan za održivo poslovanje, s obzirom na to da je napravljen od lakših kompozitnih materijala, odnosno koristi 20 odsto manje goriva i proizvodi 34 odsto manje buke u odnosu na letelicu od ranije, koja pripada starijoj generaciji.

Cilj kompanije je smanjenje emisije ugljen-dioksida za 50 odsto, u apsolutnom iznosu, u domaćoj i regionalnoj mreži do 2024. godine, kao i smanjenje emisije ugljen-dioksida od 50 odsto, po putniku, po pređenom kilometru do 2030. godine. Tu misiju imaju i drugi avio-prevoznici.

Ali, briga o planeti i zamena u te svrhe, nije jedini okidač za rast porudžbina letelica. Kako nam je nedavno otkrio Jožef Varadi, CEO Viz Era, mađarski prevoznik je iskoristio krizu da proširi poslovanje i naruči nove avione.

Oni su još u martu 2020. poručili nove avione od Erbasa, a takođe su i ulagali više u tehnološku platformu. "U tekućoj godini od presudnog značaja je i pronalaženje adekvatnog stručnog kadra, sposobnog za upravljanje kriznim situacijama", kazao je Varadi.

Video: Vučić, Zaev i Rama: Tri sporazuma za bolju regionalnu saradnju

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke