Kompanija koja meri sreću radnika kupila srpsku agenciju Shopycode
Degordian, multinacionalna digital-first agencija, preuzela je Shopycode, srpsku programersku kompaniju specijalizovanu za e-commerce.
Shopycode je počeo s radom 2020. i u samo nekoliko godina postao je jedan od lidera u e-commerce developmentu s portfoliom klijenata iz celog sveta teprojektima koji variraju od jednostavnijih webshopova do kompleksnih višegodišnjih implementacija.
Degordian ima dugogodišnje iskustvo u izradi različitih digitalnih rešenja: aplikacija, web stranica i alata, uvezanih s UX i UI rešenjima te progresivnim dizajnom.
"Jako veliki broj kompanija ima ozbiljnih problema s privlačenjem ljudi, kao i sa zadržavanjem. Kompanije su potpuno nespremne te trpe veliku štetu", rekao je ranije za Telegraf Biznis Daniel Ackermann, CEO kompanije Degordian.
On je bio i gost u našem podcastu, a video možete pogledatati na kraju teksta.
Video: Daniel Akerman meri sreću i zadovoljstvo radnika: Ovako će izgledati Balkan u narednih 5 godina
(V.B.)
Video: Mali: Obezbeđeno još 12 milijardi dinara za visoko obrazovanje, smanjuju se školarine za 50%
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kapiten
Mislite meri nesreću radnika da otkriju kako da ih zadrže. Za to nije potreban softver nego poštovanje i vrednovanje ljudskog znanja, truda, umeća i čovečnost. A sve to mora prvo da imaju vlasnici kompanija kao svoj kvalitet i da im se izmeri da bi to isto postojalo i medju radnicima. To radja lojalnost.
Podelite komentar