• 13

SADznate: Američka ambasada odgovorila na sraman video za bojkot srpskih proizvoda

Glavne poruke videa uz hešteg #SADznate su "Otvoreno tržište" i "Otvoren um"

  • 13
bojkot Foto: Printscreen/Američka ambasada/Tviter

Američka ambasada u Beogradu objavila je video snimak na društvenim mrežama u kojem dve osobe razmenjuju srpske i američke proizvode promovušući slobodno tržište.

U videu se vide plazma keks i američke čokoladice, a na njegovim kraju se vidi polica na kojoj se nalazi flaša vina "Sante" i flaša američkog viskija "Jack Daniel’s", iza kojih je, kada akteri uzmu ove flaše, srpska rakija sa logoom Američke ambasade u Beogradu.

Glavne poruke videa uz hešteg #SADznate su "Otvoreno tržište" i "Otvoren um".

Ovaj video Američke ambasade usledio je nekoliko dana nakon što je Šćipdon Salilaj, influenser albanskog porekla, promovisao kampanju bojkota srpskih proizvoda na Kosovu.

Iako, prema statističkim podacima, najviše robe na teritoriji južne pokrajine dolazi upravo iz Srbije, čini se da vinovnike ove sramne kampanje niko nije obavsetio da ovi proizvodi i nisu u vlasništvu domaćih kompanija.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Lul

    27. januar 2023 | 16:49

    Čuj “influenser” Šćipdon Salilaj 😂😂 Blam

  • Gogi

    27. januar 2023 | 16:28

    Šta će pa i oni bi voleli da imaju neki svoj brend pa da ih neko bojkotuje ovako neka bojkotuju !!! A da umalo da zaboravim jedini njihov proizvod su zabranjene supstance to bi mogla Srbija da im bojkotuje ali obzirom da je to tražena roba onda je to teško.

  • Mihailo

    27. januar 2023 | 15:35

    Glupom objašnjavati !!! ne, nemoze se trošiti vreme uludo.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>