"Pandelleria", ostrvo gde ima više Pandi nego ljudi: Ovo mesto opravdava koncept "proizvedeno u Italiji"
U znak zahvalnosti zaposlenima u fabrici "Đanbatista Viko" u opštini Pomiljano d’Arko, mestu proizvodnje bezvremene Pande, čelnici kompanije Fiat snimili su dokumentarni film "Pandelleria".
Kao što naziv sugeriše, video je snimljen na Panteleriji, sicilijanskom ostrvu koje je poznato po svojoj prirodnoj lepoti i po tome što je mesto sa najviše Panda modela na svetu.
Inače, Panda je jedan od najpoznatijih simbola koncepta "proizvedenog u Italiji" širom sveta. Zajedno sa modelom 500, ovi četvorotačkaši su doveli brend na lidersko mesto u Evropi u segmentu gradskih automobila.
- Nakon 43 godine, Fiat Panda je vodeći gradski automobil u Evropi i najprodavanije vozilo u Italiji, gde ima izuzetan tržišni udeo od 8% na celokupnom tržištu, značajno doprinoseći rezultatima grupe Stellantis u zemlji. Trejler je podeljen pre nedelju dana sa svim radnicima kao znak zahvalnosti: u svoj rad su uložili neverovatan nivo posvećenosti i profesionalizma kako bi obezbedili da uspeh Pande nikad ne stane. Zapravo, Panda predstavlja pokretača Italije i nastaviće to da bude i narednih godina - rekao je Olivije Fransoa, izvršni direktor brenda FIAT i direktor marketinga grupe Stellantis.
Ko su Pandini ljudi?
Snimljen je u centru Mediterana, gde Pande svih starosti, konfiguracija i boja jure po ostrvu, i ovaj dokumentarni film spaja lepotu i boje vozila sa pričama iz svakodnevnih života njegovih stanovnika, u kojima je model Panda prisutan kao nerazdvojni saputnik.
Tridesetominutni film prikazuje 14 stanovnika Pantelerije, koji će podeliti svoju ljubav prema tri generacije modela Panda. Među njima su duhovni vodič, pčelar, poljoprivrednik, mehaničar, sveštenik, muzičar i mnogi drugi.
Sve ih ujedinjuje njihova ljubav prema ostrvu i Fiat Pandi, koji im pomaže u svakodnevnim aktivnostima zahvaljujući svojoj prilagodljivosti i funkcionalnosti.
Njihove priče su savršen primer "Padninih ljudi", koji su odabrali ovo vozilo zbog njegove jednostavnosti i pristupačnosti i zbog toga ga vole. Zabavno i fantastično putovanje radi upoznavanja meštana ove male zajednice i njihove veze s legendom brenda FIAT.
Dokumentarni film su osmislile agencije grupacije Publicis Groupe, Leo Burnett i Publicis Sapient, u produkciji Twister Film, dok je film režirao poznati autor dokumentaraca Đovani Troilo (Giovanni Troilo) (poznat po filmovima "Snaga Rima" i "Vezuv ili: Kako su naučili da žive između vulkana").
Pored toga, posebno za italijansko tržište, projekat će biti dodatno promovisan zahvaljujući saradnji sa kreatorom sadržaja Gabrijelom Vagnatom (Gabriele Vagnato), koji je napravio seriju klipova kako bi obogatio priče iz dokumentarca. Njegove ironične i smešne interpretacije uključiće nove generacije u genijalnost modela Panda.
Kampanja na društvenim mrežama otelotvoruje suštinu brenda Panda, spajajući, u okviru iste ideje, dva različita jezika: dokumentarac s jedne strane i sadržaje za društvene mreže s druge, obraćajući se svim generacijama - na način na koji samo Panda može - sa lakim i veselim tonom.
Stellantis fabrika "Giambattista Vico" u Pomiljano d’Arkou
Kao jedna od najnaprednijih proizvodnih lokacija grupe, osnovana je 1972. i počevši od 2011. proizvodi model Fiat Panda.
Simbol koncepta "proizvedenog u Italiji2 nalazi se u opštini Pomiljano d’Arko, u blizini Napulja.
Industrijski kompleks osvojio je brojne međunarodne nagrade i danas teži smanjenju uticaja proizvodnje na životnu sredinu stalnim unapređenjima, uključujući odgovornu potrošnju energije i vode, kao i upravljanje kvalitetom vazduha i otpadom.
Inače, Fiat Panda bio je najjeftiniji automobil na ovogodišnjem Sajmu automobila.
Video: Bili smo u Italiji: Ovako se pravi čuvena kafe Vergnano koja postoji 140 godina
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.