Er Srbija uputila zahtev kompaniji Belgrejd erport: "Odgovorno prihvatite svoje obaveze"

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mick
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mick

    25. jun 2023 | 07:35

    AirSerbiJa je drzavna firma koja, kao i sve druge slicne firme, ne xaje za svoj javasluk niti novcane kazne za svoje propuste jer sve placa drzava. To mora da se promeni inace nam nema napretka. A ovo za Vansi...nou koment

  • Sve znam

    24. jun 2023 | 19:04

    Sve navedeno u tekstu je istina, ali je priča spinovana. Šta je sa nedovoljnim brojem ErSrbijinih mehaničara za održavanje aviona. Avioni ne stižu da se redovno pregledaju. Svaki avion ima daily check i weekly check, i onda avion ne može da se sprema za sledeći destinaciju dok se to ne obavi, a nema dovoljno mehaničara da obavi taj posao za koji im treba od pola sata do sat i po. I onda tu imate kašnjenja. A takođe nemaju ni dovoljan broj posada. Posade rade po 7-8 dana vezano, pa dobiju slobodan dan, pa ih i na taj slobodan dan pozovu da lete. Mnogi letovi su otkazani jer posadi na tom letu ističe radno vreme, a oni čekaju da se taj avion popravi. Znači nije jedina krivica Aerodroma, ima je i u ErSrbiji, koje je razmaženo čedo države.