Er Srbija uputila zahtev kompaniji Belgrejd erport: "Odgovorno prihvatite svoje obaveze"

Ispred avio-kompanije navode da postoji čitav niz problema sa kojima se Er Srbija već nedeljama suočava na dnevnom nivou na beogradskom aerodromu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mick

    25. jun 2023 | 07:35

    AirSerbiJa je drzavna firma koja, kao i sve druge slicne firme, ne xaje za svoj javasluk niti novcane kazne za svoje propuste jer sve placa drzava. To mora da se promeni inace nam nema napretka. A ovo za Vansi...nou koment

  • Sve znam

    24. jun 2023 | 19:04

    Sve navedeno u tekstu je istina, ali je priča spinovana. Šta je sa nedovoljnim brojem ErSrbijinih mehaničara za održavanje aviona. Avioni ne stižu da se redovno pregledaju. Svaki avion ima daily check i weekly check, i onda avion ne može da se sprema za sledeći destinaciju dok se to ne obavi, a nema dovoljno mehaničara da obavi taj posao za koji im treba od pola sata do sat i po. I onda tu imate kašnjenja. A takođe nemaju ni dovoljan broj posada. Posade rade po 7-8 dana vezano, pa dobiju slobodan dan, pa ih i na taj slobodan dan pozovu da lete. Mnogi letovi su otkazani jer posadi na tom letu ističe radno vreme, a oni čekaju da se taj avion popravi. Znači nije jedina krivica Aerodroma, ima je i u ErSrbiji, koje je razmaženo čedo države.