Er Srbija uputila zahtev kompaniji Belgrejd erport: "Odgovorno prihvatite svoje obaveze"
"Odvijanje saobraćaja Er Srbije sa beogradskog aerodroma prema planiranom redu letenja i dalje je izuzetno otežano zbog usporenog rada i nedovoljnih kapaciteta pojedinih aerodromskih službi", navodi se u najnovijem saopštenju avio-kompanije.
U sadejstvu sa ostalim faktorima koji su specifični za tekuću letnju sezonu, to dovodi do učestalih faznih kašnjenja, pa i posledičnih otkazivanja letova Er Srbije sa beogradskog aerodroma, dodaje se.
Avio-kompanija navodi da iako je nedostatak osoblja na ključnim pozicijama označen kao jedan od najvećih rizika još pre šest meseci u dokumentu koji se bavio nivoom pripremljenosti za letnju sezonu, očigledno je da taj problem u međuvremenu još uvek nije rešen.
" Na zajedničkim sastancima koji su prethodili tekućoj letnjoj sezoni, predstavnici Er Srbije redovno su i iscrpno obaveštavali predstavnike kompanije Belgrejd erport o svim planovima srpske nacionalne avio-kompanije, povećanom broju destinacija, širenju flote i nezabeleženom rastu putnika, za šta su već tada postojale odgovarajuće projekcije", naglašava se dalje u saopštenju.
Ispred avio-kompanije navode da postoji čitav niz problema sa kojima se Er Srbija već nedeljama suočava na dnevnom nivou na beogradskom aerodromu i koji imaju vrlo ozbiljne posledice po redovnost saobraćaja i koji se svakim danom samo produbljuju.
Kako se navodi u saopštenju "u poslednjim danima, situacija na aerodromu sve više počinje da izmiče kontroli". Dalje stoji:
"Pri tome se ne misli samo na kašnjenja i otkazivanja usled kvara na rendgenskom uređaju za kontrolu prtljaga u četvrtak, 22. juna. To je bio samo jedan incident, a problem funkcionisanja aerodromskih službi je daleko veći od toga i hronične je prirode. Proces prihvata putnika izuzetno je usporen. Agenti na šalterima za čekiranje putnika su nedovoljno obučeni i proces traje duže nego što je standardno".
Dodaje se da traka za prtljag staje veoma često i posledično se stvaraju veliki redovi na šalterima za prijavu putnika na let.
Takođe, navodi se da usled toga, letovi se kasno zatvaraju za polazak i kasne, putnici s pravom negoduju, a prtljag neretko zaostaje na aerodromu i mora naknadno da se šalje putnicima. Tzv. drop off šalteri za predaju prtljaga već čekiranih putnika takođe često nisu u funkciji.
"Osoblje za ukrcavanje prtljaga u avion vrlo često kasni i nema dovoljno ljudi. U večernjim časovima nedostaju zaposleni u svim službama podrške, često moraju da se čekaju i agenti na gejtovima za ukrcavanje. Problemi postoje čak i na dolaznim letovima, kada putnici usled nedovoljnog broja zaposlenih na iskrcavanju prtljaga i u sortirnici, često moraju da čekaju prtljag duže nego što im je trajao let. Kada je reč o zaostalom prtljagu, on se nagomilava velikom brzinom, povratnu informaciju o statusu prtljaga je nemoguće dobiti, a postojeći zaposleni ne uspevaju ni da ga popišu, a kamoli da ga pošalju putnicima. Očigledno je da postoje problemi sa opremom i infrastrukturom, kao i da na svakom koraku u lancu nedostaju obučeni ljudi", stoji u saopštenju Er Srbija.
Navodi se da kompanija u potpunosti razume opravdano nezadovoljstvo putnika i još jednom se izvinjava svima onima čiji su letovi tokom poslednjih nekoliko nedelja kasnili ili bili otkazani.
"Istovremeno, srpska nacionalna avio-kompanija zahteva od kompanije Belgrejd erport, koja upravlja beogradskim aerodromom, da odgovorno prihvati svoje obaveze, u najkraćem roku reaguje na sve navedene probleme i stvori neophodne uslove za redovno odvijanje saobraćaja u interesu obe kompanije i naših zajedničkih putnika", zaključuje se u saopštenju.
(Telegraf Biznis)
Video: Novi avion Er Srbije "Mihajlo Pupin"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Sve znam
Sve navedeno u tekstu je istina, ali je priča spinovana. Šta je sa nedovoljnim brojem ErSrbijinih mehaničara za održavanje aviona. Avioni ne stižu da se redovno pregledaju. Svaki avion ima daily check i weekly check, i onda avion ne može da se sprema za sledeći destinaciju dok se to ne obavi, a nema dovoljno mehaničara da obavi taj posao za koji im treba od pola sata do sat i po. I onda tu imate kašnjenja. A takođe nemaju ni dovoljan broj posada. Posade rade po 7-8 dana vezano, pa dobiju slobodan dan, pa ih i na taj slobodan dan pozovu da lete. Mnogi letovi su otkazani jer posadi na tom letu ističe radno vreme, a oni čekaju da se taj avion popravi. Znači nije jedina krivica Aerodroma, ima je i u ErSrbiji, koje je razmaženo čedo države.
Podelite komentar
Mick
AirSerbiJa je drzavna firma koja, kao i sve druge slicne firme, ne xaje za svoj javasluk niti novcane kazne za svoje propuste jer sve placa drzava. To mora da se promeni inace nam nema napretka. A ovo za Vansi...nou koment
Podelite komentar