Vreme čitanja: oko 3 min.
Er Srbija uputila zahtev kompaniji Belgrejd erport: "Odgovorno prihvatite svoje obaveze"
Vreme čitanja: oko 3 min.
Ispred avio-kompanije navode da postoji čitav niz problema sa kojima se Er Srbija već nedeljama suočava na dnevnom nivou na beogradskom aerodromu
"Odvijanje saobraćaja Er Srbije sa beogradskog aerodroma prema planiranom redu letenja i dalje je izuzetno otežano zbog usporenog rada i nedovoljnih kapaciteta pojedinih aerodromskih službi", navodi se u najnovijem saopštenju avio-kompanije.
U sadejstvu sa ostalim faktorima koji su specifični za tekuću letnju sezonu, to dovodi do učestalih faznih kašnjenja, pa i posledičnih otkazivanja letova Er Srbije sa beogradskog aerodroma, dodaje se.
Avio-kompanija navodi da iako je nedostatak osoblja na ključnim pozicijama označen kao jedan od najvećih rizika još pre šest meseci u dokumentu koji se bavio nivoom pripremljenosti za letnju sezonu, očigledno je da taj problem u međuvremenu još uvek nije rešen.
" Na zajedničkim sastancima koji su prethodili tekućoj letnjoj sezoni, predstavnici Er Srbije redovno su i iscrpno obaveštavali predstavnike kompanije Belgrejd erport o svim planovima srpske nacionalne avio-kompanije, povećanom broju destinacija, širenju flote i nezabeleženom rastu putnika, za šta su već tada postojale odgovarajuće projekcije", naglašava se dalje u saopštenju.
Ispred avio-kompanije navode da postoji čitav niz problema sa kojima se Er Srbija već nedeljama suočava na dnevnom nivou na beogradskom aerodromu i koji imaju vrlo ozbiljne posledice po redovnost saobraćaja i koji se svakim danom samo produbljuju.
Kako se navodi u saopštenju "u poslednjim danima, situacija na aerodromu sve više počinje da izmiče kontroli". Dalje stoji:
"Pri tome se ne misli samo na kašnjenja i otkazivanja usled kvara na rendgenskom uređaju za kontrolu prtljaga u četvrtak, 22. juna. To je bio samo jedan incident, a problem funkcionisanja aerodromskih službi je daleko veći od toga i hronične je prirode. Proces prihvata putnika izuzetno je usporen. Agenti na šalterima za čekiranje putnika su nedovoljno obučeni i proces traje duže nego što je standardno".
Dodaje se da traka za prtljag staje veoma često i posledično se stvaraju veliki redovi na šalterima za prijavu putnika na let.
Takođe, navodi se da usled toga, letovi se kasno zatvaraju za polazak i kasne, putnici s pravom negoduju, a prtljag neretko zaostaje na aerodromu i mora naknadno da se šalje putnicima. Tzv. drop off šalteri za predaju prtljaga već čekiranih putnika takođe često nisu u funkciji.
"Osoblje za ukrcavanje prtljaga u avion vrlo često kasni i nema dovoljno ljudi. U večernjim časovima nedostaju zaposleni u svim službama podrške, često moraju da se čekaju i agenti na gejtovima za ukrcavanje. Problemi postoje čak i na dolaznim letovima, kada putnici usled nedovoljnog broja zaposlenih na iskrcavanju prtljaga i u sortirnici, često moraju da čekaju prtljag duže nego što im je trajao let. Kada je reč o zaostalom prtljagu, on se nagomilava velikom brzinom, povratnu informaciju o statusu prtljaga je nemoguće dobiti, a postojeći zaposleni ne uspevaju ni da ga popišu, a kamoli da ga pošalju putnicima. Očigledno je da postoje problemi sa opremom i infrastrukturom, kao i da na svakom koraku u lancu nedostaju obučeni ljudi", stoji u saopštenju Er Srbija.
Navodi se da kompanija u potpunosti razume opravdano nezadovoljstvo putnika i još jednom se izvinjava svima onima čiji su letovi tokom poslednjih nekoliko nedelja kasnili ili bili otkazani.
"Istovremeno, srpska nacionalna avio-kompanija zahteva od kompanije Belgrejd erport, koja upravlja beogradskim aerodromom, da odgovorno prihvati svoje obaveze, u najkraćem roku reaguje na sve navedene probleme i stvori neophodne uslove za redovno odvijanje saobraćaja u interesu obe kompanije i naših zajedničkih putnika", zaključuje se u saopštenju.
(Telegraf Biznis)
Video: Novi avion Er Srbije "Mihajlo Pupin"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Sve znam
Sve navedeno u tekstu je istina, ali je priča spinovana. Šta je sa nedovoljnim brojem ErSrbijinih mehaničara za održavanje aviona. Avioni ne stižu da se redovno pregledaju. Svaki avion ima daily check i weekly check, i onda avion ne može da se sprema za sledeći destinaciju dok se to ne obavi, a nema dovoljno mehaničara da obavi taj posao za koji im treba od pola sata do sat i po. I onda tu imate kašnjenja. A takođe nemaju ni dovoljan broj posada. Posade rade po 7-8 dana vezano, pa dobiju slobodan dan, pa ih i na taj slobodan dan pozovu da lete. Mnogi letovi su otkazani jer posadi na tom letu ističe radno vreme, a oni čekaju da se taj avion popravi. Znači nije jedina krivica Aerodroma, ima je i u ErSrbiji, koje je razmaženo čedo države.
Podelite komentar
Mick
AirSerbiJa je drzavna firma koja, kao i sve druge slicne firme, ne xaje za svoj javasluk niti novcane kazne za svoje propuste jer sve placa drzava. To mora da se promeni inace nam nema napretka. A ovo za Vansi...nou koment
Podelite komentar