ChatGPT stiže i u naše banke: Ovo su top promene koje sigurno niste primetili a koristili ste ih

OVAKO ĆE IZGLEDATI CALL CENTRI U BUDUĆNOSTI

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Opanak

    01. avgust 2023 | 23:28

    Kako se pravi fama oko gluposti...AI nije nista drugo nego ubrzani prrtrazivac, a govorni automati su vec idtorija.. bice ds je ovde najveca vest poseta Vasica Americi. Bolje bi bilo da banke klijentima obezbede punu transparentnost svojih servisa ili kako je uveden pojam proizvoda koji nesto vsljda znaci , da mogu logovanjem pozdano da pristupe info o stanju kredita, amortizacionom planu, da mogu da izaberu prevremenu otplatu npr. zeljene rate ili da vide svoj kanatni list depozita, da vise cene stare klihenta od novih kojima daju bolje uslove umesto da nagrade lojalnost pa ulazak u banku lici na lutriju...da ne naplacuju izmisljene servise vodjenja racuna sto je na granici bezobrazluka da klijent da banci pre na koriscenje i jos joj placa za to drumarinu...banke nisu tehnologija nego obligacija, ali zivimo u vremenima reality cirkusa pa tako ispade sad AI u komunikaciji neki kao benefit, banci mozda ali samo ako manje kosta od coveka koji to radi, u suprotnom tu ekonomije nema. Kad pada sustina forma dobija na znacaju.