ChatGPT stiže i u naše banke: Ovo su top promene koje sigurno niste primetili a koristili ste ih

OVAKO ĆE IZGLEDATI CALL CENTRI U BUDUĆNOSTI

Komentari

  • Opanak

    1. avgust 2023 | 23:28

    Kako se pravi fama oko gluposti...AI nije nista drugo nego ubrzani prrtrazivac, a govorni automati su vec idtorija.. bice ds je ovde najveca vest poseta Vasica Americi. Bolje bi bilo da banke klijentima obezbede punu transparentnost svojih servisa ili kako je uveden pojam proizvoda koji nesto vsljda znaci , da mogu logovanjem pozdano da pristupe info o stanju kredita, amortizacionom planu, da mogu da izaberu prevremenu otplatu npr. zeljene rate ili da vide svoj kanatni list depozita, da vise cene stare klihenta od novih kojima daju bolje uslove umesto da nagrade lojalnost pa ulazak u banku lici na lutriju...da ne naplacuju izmisljene servise vodjenja racuna sto je na granici bezobrazluka da klijent da banci pre na koriscenje i jos joj placa za to drumarinu...banke nisu tehnologija nego obligacija, ali zivimo u vremenima reality cirkusa pa tako ispade sad AI u komunikaciji neki kao benefit, banci mozda ali samo ako manje kosta od coveka koji to radi, u suprotnom tu ekonomije nema. Kad pada sustina forma dobija na znacaju.