• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

(ANKETA) Da li vraćate hranu u restoranu: Kuvarica objašnjava kada je u redu da uložite žalbu

Vreme čitanja: oko 2 min.

Da li je gost uvek u pravu?

  • 0
aerodrom - hrana Foto: Shutterstock

Bez obzira na kulinarske greške, može biti nepristojno vraćati hranu kada ste u restoranu, verovali ili ne, priča jedna kuvarica.

Šenkgin San je deset godina bila server i menadžer u restoranima u Kolumbiji, Misuri, i pretrpela je čitav spektar reakcija kada su u pitanju gosti koji su nezadovoljni hranom.

- Jednom prilikom, gost je pojeo skoro polovinu svoje porcije pre nego što me je pozvao da se požali na obrok i zatražio da mu se napravi nešto drugo - priča ona.

- Njegov stav je bio nepristojan, i nakon što sam objasnila da je pojeo skoro celu porciju, odgovorio mi je da ga to ne zanima i upitao ,,zar nije gost uvek u pravu'' - dodala je.

Vraćanje hrane nije neprijateljski čin, kaže Sun. Samo to morate učiniti sa poštovanjem.

U ovim slučajevima je u redu da vratite hranu

Ako hrana jednostavno ne „ispunjava vaša očekivanja“, razumljivo je da biste želeli da je vratite.

- Kada vam nije ukusna, ili nije napravljena po vašim standardima, recimo da je meso previše prženo ili da je povrće isuviše sirovo, u ovim slučajevima definitivno treba da se požalite - priča ona za Cnbc.

burgeri, priprema burgera, kuvar Foto: Freepik

A kada nije u redu da se žalite?

Ako vam se ne sviđa vaša hrana, vaš tanjir treba to i da predstavlja.

- Nemojte da vraćate hranu kada ste je već napola pojeli - dodaje ona.

Takođe možda nije prikladno da vraćate hranu ako vi ne plaćate za nju, kaže Sara Džejn Ho, stručnjak za bonton sa Harvarda i voditelj Netfliksove emisije „Pazi na svoje manire“.

Kako da na pristojan način vratite porudžbinu?

Najvažniji faktor je ton obraćanja, kaže San. Budite smireni i koristite reč poput "molim vas" i "hvala".

- Počnite tako što ćete na pristojan način reći šta je problem sa vašom hranom i pristojno zamolite konobara da vam donesu novo jelo - dodaje.

Pojašnjava da možete i da napravite šalu kako biste smanjili tenziju.

Takođe, smatra da ne bi trebalo da tražite povraćaj novca.

- Ostavite loptu u polju servera i oni bi trebalo da znaju šta da rade. A ako to ne urade, nije vredno stresa.

U taj restoran se jednostavno ne morate vraćati u budućnosti, zaključuje.

(Telegraf Biznis)

Video: Nikola iznajmljuje golubove: Podižu atmosferu na slavljima i pomažu kućni budžet

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>