Pokušali smo da se upišemo u registar "Ne zovi": Evo šta treba da uradite, ako ne želite pozive trgovaca
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Penzioner
Zar nine mogli neko elegantnije rešenje? U eri silnih preporuka oko digitalizacije vi nas ponovo svodite na početne uslove kao sto je dolazak do poslovice da bi legitimisanjem sprečili sopstveno maltretiranje. Poslovnica po koja u gradovima znači pravite nam nepotrebni trošak a sankcije za one koji nas maltretiraju obicno popodne, u vreme odmora ili subotom nisu predviđene. Znači ako želim da se spasem napasti ja sve treba da uradim a operater s a mo da ukuca reč, dve. Zar to ne može da se obavi telefonom? Niko ne uzima u obzir da maltretirani vlasnik broja mob. tel. moze i da duže vreme boravi van Srbije i nema mogućnost da se odbrani.