Pokušali smo da se upišemo u registar "Ne zovi": Evo šta treba da uradite, ako ne želite pozive trgovaca

Obaveza trgovaca i promotera je da pre pozivanja, provere u ovom registru da li se određeni telefonski broj nalazi na spisku brojeva koje ne treba zvati

Komentari

  • Penzioner

    6. januar 2024 | 13:17

    Zar nine mogli neko elegantnije rešenje? U eri silnih preporuka oko digitalizacije vi nas ponovo svodite na početne uslove kao sto je dolazak do poslovice da bi legitimisanjem sprečili sopstveno maltretiranje. Poslovnica po koja u gradovima znači pravite nam nepotrebni trošak a sankcije za one koji nas maltretiraju obicno popodne, u vreme odmora ili subotom nisu predviđene. Znači ako želim da se spasem napasti ja sve treba da uradim a operater s a mo da ukuca reč, dve. Zar to ne može da se obavi telefonom? Niko ne uzima u obzir da maltretirani vlasnik broja mob. tel. moze i da duže vreme boravi van Srbije i nema mogućnost da se odbrani.

    • 9. januar 2024 | 18:01

      Dražen

      @Penzioner

      Upravo sam uspeo mailom da se upišem u registar iako isprva nisu hteli ali kada sam rekao da neću odustati i da ću pisti prijavu RATEL-u kako odbijaju da me upišu iako piše da može stigao potvrdan mail da sam upisn u regisar. Na sajtu RATEL-a lepo piše da može i elektronski da se podnese zahtev uz popunjen obrazac sa sajta što sam i učinio......samo budite uporni i ne dozvolite da Vas maltretiraju.