Uskoro rekonstrukcija 16 železničkih stanica: Biće uloženo 202 miliona dinara
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Duki 4X
Bez obira, što nije šala komentar "Duki 2X", evo još jednog ozbiljnog teksta! Da bi se uložilo u nešto, bilo sopstvenim bilo državnim parama, prvo treba izraditi ozbiljnu studio izvodljivosti. Mi, kao država nikada to ne radimo, i jedan je od razloga našeg siromaštva! Znam ponešto o ovoj investiciji. Naime živim u naselju koje se nalazi na spisku rekonstrukcije železničke stanice. Osim železnice, selo ima i dobar magistralni put. U ovom trenutku, apsolutno se ne zna broj putnika koji bi koristili železnicu i pod kojim uslovima! U prošlosti su ljudi živeli sporijim tempom života, te im je bilo dovoljno nekoliko dnevnih polazaka. Bilo je mnogo zaposlenih iz seoskih sredina, koji su radili u gradu, kao i učenika koji su odlazili u grad u školu. Saobraćaj je bio tome podređen, pa samim tim i broj polazaka, kako voza, tako i autobusa! Došli smo do toga, da je ogroman broj firmi propao, te se smanjio broj zaposlenih! Železnička stanica udaljena je pola sata dobrog hoda od centra sela, a sat vremena do suprotnog kraja sela! Davno je u vreme polazaka i dolazaka vozova kroz selo saobraćao "seoski" autobus, i razvozio putnike. Davno njega nema. U gradu takođe morate koristiti gradske autobuse, čiji su se polasci smanjili, ili plaćati skupoceni taxi…Da ne dužim. Apsolutno niko nije izvršio nikakav popis, u vezi zainteresovanosti stanovništva za ovakvim vidom prevoza?! Uložićemo pare, a sutra će sve to ostati pusto, a vreme će ponovo sve pretvoriti u ruševinu!
Duki 3X
P.S na P.S. Zaboravio sam na automobile! Nisam čuo da je neki ukraden, ali sa njih su svakodevno skidane kapice ventila, ispuštan vazduh iz guma, i kradeni retrovizori i brisači ko "dobar dan"! Kada uveče stignete sa posla (popodnevni voz nije došao), a otišli ste u 4.50h i ustali u 4.10, očekuje vas prvo duvanje guma, kao sportska aktivnost pre večere, a zatim odlazak kući, bez brisača naravno!
Duki 2X
P.S. Predlažem da se u okviru moje ž. stanice (u spisku je), za one retke koji se ipak odluče da putuju vozom, promašenom investicijom, i sećanjem na prošlost, izgradi i zatvoreni parking sa čuvarem, u cilju zaštite automobila, a naročito biciklova od krađe! Pre dvadeset godina, ko "dobar dan", u sred dana su mi sa bicikla kredene kapice ventila, diname, lampe i pedale naravno, a dva puta sam 2km nosio peške kući ram bicikla, koji je bio vezan za ogradu lancem i katancem, jer su šifru lako nalazili! Barem 10 puta sam gurao bicikl kući, jer su bili poskidani ventili stegnuti kombinirkama, a dva bicikla su mi ukradena! "Parkinzi" su se nalazili u dvorištima obližnjih kuća, što ste plaćali vlasnicima, ali i tu su nestajali delovi biciklova, jer su putnici jedni drugima i tu skidali delove, te ste mogli za par dana da prepoznate svoju nestalu lampu na tuđem biciklu!