Bez obira, što nije šala komentar "Duki 2X", evo još jednog ozbiljnog teksta! Da bi se uložilo u nešto, bilo sopstvenim bilo državnim parama, prvo treba izraditi ozbiljnu studio izvodljivosti. Mi, kao država nikada to ne radimo, i jedan je od razloga našeg siromaštva! Znam ponešto o ovoj investiciji. Naime živim u naselju koje se nalazi na spisku rekonstrukcije železničke stanice. Osim železnice, selo ima i dobar magistralni put. U ovom trenutku, apsolutno se ne zna broj putnika koji bi koristili železnicu i pod kojim uslovima! U prošlosti su ljudi živeli sporijim tempom života, te im je bilo dovoljno nekoliko dnevnih polazaka. Bilo je mnogo zaposlenih iz seoskih sredina, koji su radili u gradu, kao i učenika koji su odlazili u grad u školu. Saobraćaj je bio tome podređen, pa samim tim i broj polazaka, kako voza, tako i autobusa! Došli smo do toga, da je ogroman broj firmi propao, te se smanjio broj zaposlenih! Železnička stanica udaljena je pola sata dobrog hoda od centra sela, a sat vremena do suprotnog kraja sela! Davno je u vreme polazaka i dolazaka vozova kroz selo saobraćao "seoski" autobus, i razvozio putnike. Davno njega nema. U gradu takođe morate koristiti gradske autobuse, čiji su se polasci smanjili, ili plaćati skupoceni taxi…Da ne dužim. Apsolutno niko nije izvršio nikakav popis, u vezi zainteresovanosti stanovništva za ovakvim vidom prevoza?! Uložićemo pare, a sutra će sve to ostati pusto, a vreme će ponovo sve pretvoriti u ruševinu!
P.S na P.S. Zaboravio sam na automobile! Nisam čuo da je neki ukraden, ali sa njih su svakodevno skidane kapice ventila, ispuštan vazduh iz guma, i kradeni retrovizori i brisači ko "dobar dan"! Kada uveče stignete sa posla (popodnevni voz nije došao), a otišli ste u 4.50h i ustali u 4.10, očekuje vas prvo duvanje guma, kao sportska aktivnost pre večere, a zatim odlazak kući, bez brisača naravno!
P.S. Predlažem da se u okviru moje ž. stanice (u spisku je), za one retke koji se ipak odluče da putuju vozom, promašenom investicijom, i sećanjem na prošlost, izgradi i zatvoreni parking sa čuvarem, u cilju zaštite automobila, a naročito biciklova od krađe! Pre dvadeset godina, ko "dobar dan", u sred dana su mi sa bicikla kredene kapice ventila, diname, lampe i pedale naravno, a dva puta sam 2km nosio peške kući ram bicikla, koji je bio vezan za ogradu lancem i katancem, jer su šifru lako nalazili! Barem 10 puta sam gurao bicikl kući, jer su bili poskidani ventili stegnuti kombinirkama, a dva bicikla su mi ukradena! "Parkinzi" su se nalazili u dvorištima obližnjih kuća, što ste plaćali vlasnicima, ali i tu su nestajali delovi biciklova, jer su putnici jedni drugima i tu skidali delove, te ste mogli za par dana da prepoznate svoju nestalu lampu na tuđem biciklu!
Duki 4X
Bez obira, što nije šala komentar "Duki 2X", evo još jednog ozbiljnog teksta! Da bi se uložilo u nešto, bilo sopstvenim bilo državnim parama, prvo treba izraditi ozbiljnu studio izvodljivosti. Mi, kao država nikada to ne radimo, i jedan je od razloga našeg siromaštva! Znam ponešto o ovoj investiciji. Naime živim u naselju koje se nalazi na spisku rekonstrukcije železničke stanice. Osim železnice, selo ima i dobar magistralni put. U ovom trenutku, apsolutno se ne zna broj putnika koji bi koristili železnicu i pod kojim uslovima! U prošlosti su ljudi živeli sporijim tempom života, te im je bilo dovoljno nekoliko dnevnih polazaka. Bilo je mnogo zaposlenih iz seoskih sredina, koji su radili u gradu, kao i učenika koji su odlazili u grad u školu. Saobraćaj je bio tome podređen, pa samim tim i broj polazaka, kako voza, tako i autobusa! Došli smo do toga, da je ogroman broj firmi propao, te se smanjio broj zaposlenih! Železnička stanica udaljena je pola sata dobrog hoda od centra sela, a sat vremena do suprotnog kraja sela! Davno je u vreme polazaka i dolazaka vozova kroz selo saobraćao "seoski" autobus, i razvozio putnike. Davno njega nema. U gradu takođe morate koristiti gradske autobuse, čiji su se polasci smanjili, ili plaćati skupoceni taxi…Da ne dužim. Apsolutno niko nije izvršio nikakav popis, u vezi zainteresovanosti stanovništva za ovakvim vidom prevoza?! Uložićemo pare, a sutra će sve to ostati pusto, a vreme će ponovo sve pretvoriti u ruševinu!
Podelite komentar
Duki 3X
P.S na P.S. Zaboravio sam na automobile! Nisam čuo da je neki ukraden, ali sa njih su svakodevno skidane kapice ventila, ispuštan vazduh iz guma, i kradeni retrovizori i brisači ko "dobar dan"! Kada uveče stignete sa posla (popodnevni voz nije došao), a otišli ste u 4.50h i ustali u 4.10, očekuje vas prvo duvanje guma, kao sportska aktivnost pre večere, a zatim odlazak kući, bez brisača naravno!
Podelite komentar
Duki 2X
P.S. Predlažem da se u okviru moje ž. stanice (u spisku je), za one retke koji se ipak odluče da putuju vozom, promašenom investicijom, i sećanjem na prošlost, izgradi i zatvoreni parking sa čuvarem, u cilju zaštite automobila, a naročito biciklova od krađe! Pre dvadeset godina, ko "dobar dan", u sred dana su mi sa bicikla kredene kapice ventila, diname, lampe i pedale naravno, a dva puta sam 2km nosio peške kući ram bicikla, koji je bio vezan za ogradu lancem i katancem, jer su šifru lako nalazili! Barem 10 puta sam gurao bicikl kući, jer su bili poskidani ventili stegnuti kombinirkama, a dva bicikla su mi ukradena! "Parkinzi" su se nalazili u dvorištima obližnjih kuća, što ste plaćali vlasnicima, ali i tu su nestajali delovi biciklova, jer su putnici jedni drugima i tu skidali delove, te ste mogli za par dana da prepoznate svoju nestalu lampu na tuđem biciklu!
Podelite komentar
Duki
Ne mogu da dočekam da vidim moju! Jeste da neću putovati vozom, ali barem da se nauživam u pogledu!
Podelite komentar
milan
Ne mogu da verujem da železnička stanica u Banji Koviljači nije se našla na tom spisku ,a svi je nazivaju kraljevska Banja Koviljača
Podelite komentar