Uskoro rekonstrukcija 16 železničkih stanica: Biće uloženo 202 miliona dinara

Mnogi od ovih objekata biće obnovljeni po prvi put nakon dužeg vremenskog perioda, poručio je ministar

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Duki 3X
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Duki 4X

    14. mart 2024 | 16:20

    Bez obira, što nije šala komentar "Duki 2X", evo još jednog ozbiljnog teksta! Da bi se uložilo u nešto, bilo sopstvenim bilo državnim parama, prvo treba izraditi ozbiljnu studio izvodljivosti. Mi, kao država nikada to ne radimo, i jedan je od razloga našeg siromaštva! Znam ponešto o ovoj investiciji. Naime živim u naselju koje se nalazi na spisku rekonstrukcije železničke stanice. Osim železnice, selo ima i dobar magistralni put. U ovom trenutku, apsolutno se ne zna broj putnika koji bi koristili železnicu i pod kojim uslovima! U prošlosti su ljudi živeli sporijim tempom života, te im je bilo dovoljno nekoliko dnevnih polazaka. Bilo je mnogo zaposlenih iz seoskih sredina, koji su radili u gradu, kao i učenika koji su odlazili u grad u školu. Saobraćaj je bio tome podređen, pa samim tim i broj polazaka, kako voza, tako i autobusa! Došli smo do toga, da je ogroman broj firmi propao, te se smanjio broj zaposlenih! Železnička stanica udaljena je pola sata dobrog hoda od centra sela, a sat vremena do suprotnog kraja sela! Davno je u vreme polazaka i dolazaka vozova kroz selo saobraćao "seoski" autobus, i razvozio putnike. Davno njega nema. U gradu takođe morate koristiti gradske autobuse, čiji su se polasci smanjili, ili plaćati skupoceni taxi…Da ne dužim. Apsolutno niko nije izvršio nikakav popis, u vezi zainteresovanosti stanovništva za ovakvim vidom prevoza?! Uložićemo pare, a sutra će sve to ostati pusto, a vreme će ponovo sve pretvoriti u ruševinu!

  • Duki 3X

    14. mart 2024 | 08:37

    P.S na P.S. Zaboravio sam na automobile! Nisam čuo da je neki ukraden, ali sa njih su svakodevno skidane kapice ventila, ispuštan vazduh iz guma, i kradeni retrovizori i brisači ko "dobar dan"! Kada uveče stignete sa posla (popodnevni voz nije došao), a otišli ste u 4.50h i ustali u 4.10, očekuje vas prvo duvanje guma, kao sportska aktivnost pre večere, a zatim odlazak kući, bez brisača naravno!

  • Duki 2X

    14. mart 2024 | 08:30

    P.S. Predlažem da se u okviru moje ž. stanice (u spisku je), za one retke koji se ipak odluče da putuju vozom, promašenom investicijom, i sećanjem na prošlost, izgradi i zatvoreni parking sa čuvarem, u cilju zaštite automobila, a naročito biciklova od krađe! Pre dvadeset godina, ko "dobar dan", u sred dana su mi sa bicikla kredene kapice ventila, diname, lampe i pedale naravno, a dva puta sam 2km nosio peške kući ram bicikla, koji je bio vezan za ogradu lancem i katancem, jer su šifru lako nalazili! Barem 10 puta sam gurao bicikl kući, jer su bili poskidani ventili stegnuti kombinirkama, a dva bicikla su mi ukradena! "Parkinzi" su se nalazili u dvorištima obližnjih kuća, što ste plaćali vlasnicima, ali i tu su nestajali delovi biciklova, jer su putnici jedni drugima i tu skidali delove, te ste mogli za par dana da prepoznate svoju nestalu lampu na tuđem biciklu!