Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Oo
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Strejt

    14. septembar 2024 | 15:05

    Ne želim da podcenim ni jednu profesiju. Svaka profisija ima svoju težinu i odgovornosti. Navedena zarada za vozača autobusa gradskog prevoza je korektna za opšta primanja u Srbiji. Uporedite zaradu vozača autobusa (ili vulkanizera) sa zaradom Doktor Specijalista u domu zdravlja-zarada oko 115.000 RSD, nastavnik u školi oko 80.000 RSD, sudija u sudu oko 130.000 RSD. Mislim da su intelektualci previše fini da ne napišem kukavice koji se kriju iza svojih diploma i koji ne smeju da bilo šta kažu plašeći se za svoju i onako jadnu egzistenciju.

  • Marina

    14. septembar 2024 | 14:19

    Slazem se da su uslovi u GSP losi. Vozaci voze losa i ostecena vozila a i putnici placaju karte za stare trole koje prokisnjavaju. Nije tacno da vozaci imaju 3500 Eur u inostranstvu,ali je tacno da su uslovi rada korektni,ali i da vozaci mora da nose uniforme,da budu ljubazni I kulturni prema putnicima,sto kod nas cesto nije slucaj. Sigurno u EU ne sme da pricaju mobilnim telefonom i da jedu i voze jednom rukom kao nasi vozaci, a ni da piju alkohol dok rade. Nemam nista protiv sto imamo vozace iz Bangladesa I drugih zemalja,ali treba da ih tretiramo sa postovanjem i da imaju plate i doprinose kao i srpski vozac. Potrebna je restructure u GSP, nova vozila i da se nasi vozaci obuce da budu pristojni, da imaju lekarsko uverenje za voznju,da odgovaraju za svoje prekrsaje,ali I da imaju pristojnu platu i uslove za rad.

  • Živa ti je to istina

    14. septembar 2024 | 12:07

    Možete da napišete da je i 500% viša možete da pišete , pričate i radite šta god hoćete i poželite , ISITINA SE VIDI iz priloženog iz stvarne situcaije u gsp-u i uopšte sa vozačima u konc. logoru zvani Srbija !!! Vozača nema pa nema i sve manje će ih biti , a vi pišite vaše bajke , a do tada neka vam voze ovi garavi što drkaju , lupaju autobuse i naravno naši mrtvi penzioneri što na jedno oko ne vide i jedno uvo ne čuju rade bez lekarskog pregleda !!!!