Ne želim da podcenim ni jednu profesiju. Svaka profisija ima svoju težinu i odgovornosti. Navedena zarada za vozača autobusa gradskog prevoza je korektna za opšta primanja u Srbiji. Uporedite zaradu vozača autobusa (ili vulkanizera) sa zaradom Doktor Specijalista u domu zdravlja-zarada oko 115.000 RSD, nastavnik u školi oko 80.000 RSD, sudija u sudu oko 130.000 RSD. Mislim da su intelektualci previše fini da ne napišem kukavice koji se kriju iza svojih diploma i koji ne smeju da bilo šta kažu plašeći se za svoju i onako jadnu egzistenciju.
Slazem se da su uslovi u GSP losi. Vozaci voze losa i ostecena vozila a i putnici placaju karte za stare trole koje prokisnjavaju. Nije tacno da vozaci imaju 3500 Eur u inostranstvu,ali je tacno da su uslovi rada korektni,ali i da vozaci mora da nose uniforme,da budu ljubazni I kulturni prema putnicima,sto kod nas cesto nije slucaj. Sigurno u EU ne sme da pricaju mobilnim telefonom i da jedu i voze jednom rukom kao nasi vozaci, a ni da piju alkohol dok rade. Nemam nista protiv sto imamo vozace iz Bangladesa I drugih zemalja,ali treba da ih tretiramo sa postovanjem i da imaju plate i doprinose kao i srpski vozac. Potrebna je restructure u GSP, nova vozila i da se nasi vozaci obuce da budu pristojni, da imaju lekarsko uverenje za voznju,da odgovaraju za svoje prekrsaje,ali I da imaju pristojnu platu i uslove za rad.
Odlicno znaci slazemo se bar da je katastrofalno stanje, i te kako imaju 3.500,00 eur bruto/neto ..samo da ne ispadne kako su kod nas jos i bolji uslovi..kako se ko snadje...Slobodno se raspitajte koliko imaju nasi vozaci u Svedskoj , Norveskoj, Nemackoj itd..Ne znam nisam bas video puno Nemaca da dolazi kod nas da vozi autobus ako su tolika primanja.Samo da ne ispadne ona demagoska kod nas 1.000 eur a preko 1.500 eur.Apsolutno netacno.Po mom misljenju ogroman broj ljudi ce biti skoro na granici socijalnih slucajeva jel penzija koja se zaradi ovde nije dovoljna ni za racune, ako su vozaci sa platom oko 80.000 rsd ne znam da li ce imati penziju od 45.000 rsd sto je dovoljno za burek i cigarete.
Upravo sam proverio plate vozača u Austriji su oko 3.000,00 eur sa bonusima za početnike gradske vozače , ko je bio tamo zna kako je dobro organizovan prevoz da ima dosta bicikala uopšteno stres u vožnji je daleko manji nego kod nas pogotovo u Beogradu.Primanja onih koji voze preko po evropi tamo iznose oko 5.000,00 -6.000,00 eur.To su fina godišnja primanja i velika odvajanja za penziju sutra itd , ni jedna firma ne može da funkcioniše ukoliko radnici nisu zadovoljni privi i početni osnov je plata pa sve ostalo..
Možete da napišete da je i 500% viša možete da pišete , pričate i radite šta god hoćete i poželite , ISITINA SE VIDI iz priloženog iz stvarne situcaije u gsp-u i uopšte sa vozačima u konc. logoru zvani Srbija !!! Vozača nema pa nema i sve manje će ih biti , a vi pišite vaše bajke , a do tada neka vam voze ovi garavi što drkaju , lupaju autobuse i naravno naši mrtvi penzioneri što na jedno oko ne vide i jedno uvo ne čuju rade bez lekarskog pregleda !!!!
Tacno je sve vezano za platu odmor ali kadar koi vodi Gsp je tužna priča ja kao jivsi radnik sam pobegao zbog mnogo loših stvari uvek jedni te isti radničke igre, more druženja a onda mi koi radimo kaže mora 6,7 dan mema ko da radi strasno sta se u pogonima radi vozacima
Demagogija koja se već neko vreme prosipa na svim nivoima.Nemam ništa protiv da dolaze radnici iz Sri Lanke , Indije itd ali prvo da se plati domaća radna snaga što se ne čini.Baš me zanima da li se plaćaju puni doprinosi i porezi za strane radnike ili je to još jedna domaća kombina.Nije samo tako u Beogradu, ima dosta penzionera koji rade taj posao jer nemaju za leba.Oni dovlače radnu snagu spolja bez ikakve provere samo da neko tera autobus bože sačuvaj.Nemoguće da se niko nije zapitao zašto odlaze masovno vozači odlaze zato što su uslovi katastrofalni i u finansijskom smislu.Plata vozača u zemljama eu iznosi oko 3.500,00 eur i uslovi prevoza nisu tako haotični kao u Beogradu.Meni ovo liči na neku domaću foru klasika za naše podneblje.
Satnica u Nemackoj vozaca autobusa za 2024 je 19,50 € .
Pomnozi 19,50 € x 169 sati = 3295,5 € bruto pre poreza.
Na to dodaj nocni rad i rani jutarnji rad dodaci tako da sve skupa izadje mesecno bruto plata vozaca autobusa 3500 €.
Ja i nisam napisao da je to Neto plata.Ugrubno sa dobrim koficijentima izlazi daleko više nego kod nas za manje radnih sati.O penziji neću ni da pričam,poražavajuće zaista i to je još jedan od razloga jel će većina radnika u Srbiji biti socijalna kategorija po odlasku u penziju što se samo može reći za penziju zarađenu u Srbiji koja nije dovoljna ni za račune.Tako da ne širite demagogiju bez potrebe.Svakako ljudi odlaze jel tamo mogu nešto zaraditi napraviti i obezbediti pristojnu penziju sutra.
plata vozaca u gsp je minimalac tj sat oko 290 din koliko radis tolika ti je plata,silom moraju da rade i prekovremeno,plus na to milnuli rad plus 40 posto koje daju a to naravno nije plata vec kao neka stimulacija dodje se na nekih 100 000 i to ko ima staza minimum 10 godina pa na vise,dosta je lagarija.inace prosek plate bez tih dodataka je oko 70 000 manje vise a majstorima bez stimulacija oko 65 000
Strejt
Ne želim da podcenim ni jednu profesiju. Svaka profisija ima svoju težinu i odgovornosti. Navedena zarada za vozača autobusa gradskog prevoza je korektna za opšta primanja u Srbiji. Uporedite zaradu vozača autobusa (ili vulkanizera) sa zaradom Doktor Specijalista u domu zdravlja-zarada oko 115.000 RSD, nastavnik u školi oko 80.000 RSD, sudija u sudu oko 130.000 RSD. Mislim da su intelektualci previše fini da ne napišem kukavice koji se kriju iza svojih diploma i koji ne smeju da bilo šta kažu plašeći se za svoju i onako jadnu egzistenciju.
Podelite komentar
Marina
Slazem se da su uslovi u GSP losi. Vozaci voze losa i ostecena vozila a i putnici placaju karte za stare trole koje prokisnjavaju. Nije tacno da vozaci imaju 3500 Eur u inostranstvu,ali je tacno da su uslovi rada korektni,ali i da vozaci mora da nose uniforme,da budu ljubazni I kulturni prema putnicima,sto kod nas cesto nije slucaj. Sigurno u EU ne sme da pricaju mobilnim telefonom i da jedu i voze jednom rukom kao nasi vozaci, a ni da piju alkohol dok rade. Nemam nista protiv sto imamo vozace iz Bangladesa I drugih zemalja,ali treba da ih tretiramo sa postovanjem i da imaju plate i doprinose kao i srpski vozac. Potrebna je restructure u GSP, nova vozila i da se nasi vozaci obuce da budu pristojni, da imaju lekarsko uverenje za voznju,da odgovaraju za svoje prekrsaje,ali I da imaju pristojnu platu i uslove za rad.
Podelite komentar
MILOSCIMESA
@Marina
Odlicno znaci slazemo se bar da je katastrofalno stanje, i te kako imaju 3.500,00 eur bruto/neto ..samo da ne ispadne kako su kod nas jos i bolji uslovi..kako se ko snadje...Slobodno se raspitajte koliko imaju nasi vozaci u Svedskoj , Norveskoj, Nemackoj itd..Ne znam nisam bas video puno Nemaca da dolazi kod nas da vozi autobus ako su tolika primanja.Samo da ne ispadne ona demagoska kod nas 1.000 eur a preko 1.500 eur.Apsolutno netacno.Po mom misljenju ogroman broj ljudi ce biti skoro na granici socijalnih slucajeva jel penzija koja se zaradi ovde nije dovoljna ni za racune, ako su vozaci sa platom oko 80.000 rsd ne znam da li ce imati penziju od 45.000 rsd sto je dovoljno za burek i cigarete.
Podelite komentar
MILOSCIMESA
@Marina
Upravo sam proverio plate vozača u Austriji su oko 3.000,00 eur sa bonusima za početnike gradske vozače , ko je bio tamo zna kako je dobro organizovan prevoz da ima dosta bicikala uopšteno stres u vožnji je daleko manji nego kod nas pogotovo u Beogradu.Primanja onih koji voze preko po evropi tamo iznose oko 5.000,00 -6.000,00 eur.To su fina godišnja primanja i velika odvajanja za penziju sutra itd , ni jedna firma ne može da funkcioniše ukoliko radnici nisu zadovoljni privi i početni osnov je plata pa sve ostalo..
Podelite komentar
Živa ti je to istina
Možete da napišete da je i 500% viša možete da pišete , pričate i radite šta god hoćete i poželite , ISITINA SE VIDI iz priloženog iz stvarne situcaije u gsp-u i uopšte sa vozačima u konc. logoru zvani Srbija !!! Vozača nema pa nema i sve manje će ih biti , a vi pišite vaše bajke , a do tada neka vam voze ovi garavi što drkaju , lupaju autobuse i naravno naši mrtvi penzioneri što na jedno oko ne vide i jedno uvo ne čuju rade bez lekarskog pregleda !!!!
Podelite komentar
Darko
Tacno je sve vezano za platu odmor ali kadar koi vodi Gsp je tužna priča ja kao jivsi radnik sam pobegao zbog mnogo loših stvari uvek jedni te isti radničke igre, more druženja a onda mi koi radimo kaže mora 6,7 dan mema ko da radi strasno sta se u pogonima radi vozacima
Podelite komentar
MILOSCIMESA
Demagogija koja se već neko vreme prosipa na svim nivoima.Nemam ništa protiv da dolaze radnici iz Sri Lanke , Indije itd ali prvo da se plati domaća radna snaga što se ne čini.Baš me zanima da li se plaćaju puni doprinosi i porezi za strane radnike ili je to još jedna domaća kombina.Nije samo tako u Beogradu, ima dosta penzionera koji rade taj posao jer nemaju za leba.Oni dovlače radnu snagu spolja bez ikakve provere samo da neko tera autobus bože sačuvaj.Nemoguće da se niko nije zapitao zašto odlaze masovno vozači odlaze zato što su uslovi katastrofalni i u finansijskom smislu.Plata vozača u zemljama eu iznosi oko 3.500,00 eur i uslovi prevoza nisu tako haotični kao u Beogradu.Meni ovo liči na neku domaću foru klasika za naše podneblje.
Podelite komentar
Zoran
@MILOSCIMESA
3.500€ plata vozaca gradskog prevoza u EU. Nece biti da je bas tako!!!
Podelite komentar
Miloš
@MILOSCIMESA
Plata vozača autobusa u Nemačkoj je 2 500 evra. Nije 3 500 evra.
Podelite komentar
mihailovic
@MILOSCIMESA
Satnica u Nemackoj vozaca autobusa za 2024 je 19,50 € . Pomnozi 19,50 € x 169 sati = 3295,5 € bruto pre poreza. Na to dodaj nocni rad i rani jutarnji rad dodaci tako da sve skupa izadje mesecno bruto plata vozaca autobusa 3500 €.
Podelite komentar
MILOSCIMESA
@MILOSCIMESA
Ja i nisam napisao da je to Neto plata.Ugrubno sa dobrim koficijentima izlazi daleko više nego kod nas za manje radnih sati.O penziji neću ni da pričam,poražavajuće zaista i to je još jedan od razloga jel će većina radnika u Srbiji biti socijalna kategorija po odlasku u penziju što se samo može reći za penziju zarađenu u Srbiji koja nije dovoljna ni za račune.Tako da ne širite demagogiju bez potrebe.Svakako ljudi odlaze jel tamo mogu nešto zaraditi napraviti i obezbediti pristojnu penziju sutra.
Podelite komentar
Maja
Treba zadrzati nase vozace! Ne trebaju nam ovi sto su vozolo po dzunglama...
Podelite komentar
Paja patak
Ja ova dva članka, merkator i gsb, kad čitam kao da živim u diznilebdu
Podelite komentar
mari
plata vozaca u gsp je minimalac tj sat oko 290 din koliko radis tolika ti je plata,silom moraju da rade i prekovremeno,plus na to milnuli rad plus 40 posto koje daju a to naravno nije plata vec kao neka stimulacija dodje se na nekih 100 000 i to ko ima staza minimum 10 godina pa na vise,dosta je lagarija.inace prosek plate bez tih dodataka je oko 70 000 manje vise a majstorima bez stimulacija oko 65 000
Podelite komentar
Oo
Pa ako je tako bajno,zaposli sina cim zavrsi srednju
Podelite komentar
ja sam ja
Pa sto onda vozaci odlaze i zasto uvozite vozace iz stranih zemalja ako su toliko "dobri" uslovi?
Podelite komentar