Kako je propao jugoslovenski posao veka: Yugo pošao da osvoji Ameriku, ušao u istoriju kao "najgori automobil"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
MAX
Kada je Japan čuo za aranžman nudio je svoje kapacitete da se u prvoj godini izveze milion vozila. Sreća je da to nije prihvaćeno jer je Zastava na tom poslu izgubila 60 miliona dolara. U SAD pri ministarstvu saobraćaja postoji institut koji pre odobrenja za uvoz testiranje automobile (na količini od 500 kom), daje primedbe i odobrenja. Auta su prodavana po 1700 dolara + prevoz brodom 300 dolara po autu + troškovi dilera + troškovi parkiranja do prodaje. Na domaćem tržištu mogla su se prodavati po većoj crni.