Potres u Formuli 1: Legendarni brend prodao svoj tim zbog ogromnih dugova!

V. K.
V. K.  

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vladimir

    06. april 2025 | 17:31

    Neverovatno. Kakav crni potres u Formuli 1? Pa nije Aston Martin posedovao F1 tim, već Strol koji ga je kupio (tad se zvao Force India) pa zatim kupio i deo akcija Astona Martina, a promenio ime timu u Aston Martin Cognizant F1, odnosno sada Aston Martin Aramco. Dakle. nije tim Formule 1 u finansijskoj krizi, kako se stiče utisak iz naslova. A posebno su iritirajuća bizarna objašnjenja na kraju članka. Te 2008. u F1 jeste bilo 6 proizvođača automobila (plus još 2 - BMW I Mercedes - koji su tada samo isporučivali motore), ali 2010. ih je bilo 4, a ne 3, kao što piše (plus još BMW kao isporučilac motora). Pa sve da je i tačno da su bila 3 proizvođača, o kakvom se to potresu u F1 radi? Ove godine (15 godina kasnije) prisutno je 4 proizvođača: Ferari, Mercedes, Meklaren i Reno, plus Honda kao isporučilac motora, a sledeće treba da uđe i General Motors, zapravo Cadillac. A da ne pričamo o tome da se sada voze 24 trke, dok je to 2010. bilo 19, a 2008. 18 trka.