• 0

ePero®: Unapređuje moderno poslovanje - POTPISujemo

Kompanija SETCCE, u saradnji sa svojim partnerom, IT kompanijom Comtrade System Integration, predstavila je rešenje ePero®, koje pomoću novih tehnologija pojednostavljuje korisničko iskustvo i pomaže kompanijama da održe kontinuitet svog poslovanja.

  • 0
Moderno poslovanje, kompjuter, laptop, mobilni telefon, prepoznavanje lica, skeniranje, otključavanje

Foto: Shutterstock

Digitalna transformacija modernog poslovanja uzima maha godinama unazad, a pojedine industrije, kao bankarska ili IT, direktno zavise od brzine prilagođavanja nepredvidivim promenama.

Ako ne ranije, sigurno ste se za vreme pandemije COVID-19 susreli sa udaljenim načinom potpisivanja. Na primer, kada ste klikom potpisali osiguranje za automobil ili neko drugo osiguranje imovine, kada ste potpisali pretplatu na novi paket za telefon ili televiziju, a neki od vas su možda čak i na taj način otvorili novi bankovni račun. U tom slučaju bila je potrebna i video identifikacija tako što kupac uživo razgovara s agentom koji ga vodi kroz proces. Nakon toga sledi udaljeno potpisivanje dokumentacije pomoću samo jednog klika.

Kompanija SETCCE, u saradnji sa svojim partnerom, IT kompanijom Comtrade System Integration, predstavila je rešenje ePero, koje pomoću novih tehnologija pojednostavljuje korisničko iskustvo i pomaže kompanijama da održe kontinuitet svog poslovanja.

- Udaljenim potpisivanjem i video identifikacijom možemo jednostavno održavati komunikaciju sa postojećim kupcima i lakše dobijati nove. Kao rezultat toga, povećala se potražnja za obe tehnologije koje omogućavaju zaključivanje poslova bez posećivanja filijale ili neposrednog kontakta s prodajnim zastupnikom - rekao je Elvis Baltić, regionalni menadžer prodaje u kompaniji SETCCE koja već godinama pomaže kompanijama u optimizaciji procesa upotrebom naprednih tehnologija elektronskog potpisa. Korišćenjem njihove tehnologije potpisivanja ePero®, klijenti racionalizuju potpisivanje e-dokumenata u filijalama, na terenu ili na daljinu.

  • Koje izazove rešavaju kompanije kupovinom vaših rešenja?

- Za naše klijente "kupac" rešenja za e-potpis najčešće je odeljenje prodaje, koje se suočava sa izazovom kako prodati više sa postojećim resursima i istovremeno se približiti željama i potrebama kupaca. Uvođenjem digitalnih kanala prodaje, kupci dobijaju neograničen pristup proizvodima i uslugama sa jedinstvenim korisničkim iskustvom bilo kada i bilo gde. Kupac može započeti postupak kupovine na bilo kom uređaju, izvršiti video identifikaciju kamerom na telefonu, tabletu ili laptopu i zaključiti postupak potpisivanjem dokumenata bez dodatnih troškova ili prethodne instalacije aplikacija. Za kupca je takav proces upravljanja tunelom kupca od početka do kraja procesa prodaje veoma važan, jer u trenutnoj situaciji u papirnom poslovanju kupci ostvaruju i do 30% manje konverzije.

  • Kakve su koristi za kompaniju koja se odluči za uvođenje e-potpisivanja?

- Na prvom prodajnom sastanku klijenti se najčešće iznenade kada im kažemo da je za papirni dokument potrebno devet koraka za dobijanje potpisa, od pripreme dokumenta do njegovog arhiviranja. To može potrajati i do tri dana. Međutim, ako koristimo ePero, potrebna su samo četiri koraka jer je proces potpuno automatizovan. Kada poslednji potpisnik u procesu potpisivanja potpiše e-dokument, on se šalje na elektronsku adresu svim potpisnicima i istovremeno u sistem podrške naručioca, a takođe i u elektronsko čuvanje. Korišćenjem rešenja ePero klijent dobija uređene i pregledne postupke potpisivanja e-dokumenata, može brže da odgovori na zahteve i očekivanja kupca i značajno da ubrza procese i poveća procenat konverzije. Takođe, značajno se smanjuje i potreba za štampanjem i slanjem dokumentacije putem pošte spoljašnjim poslovnim partnerima.

Moderno poslovanje, kompjuter, laptop, mobilni telefon

Foto: Shutterstock

  • Koliko je vremena potrebno za uvođenje e-potpisivanja u kompaniju?

SETCCE vebinar: Nova realnost i prilika za poslovanje sa e-potpisom – PRIJAVITE SE>>

- To je vrlo relativno. To može biti 14 dana, a može i dva meseca, u zavisnosti od naručioca i njegove zavisnosti od ponuđača Informacionog sistema, kao i od složenosti procesa koje želi da digitalizuje. Za kompaniju srednje veličine uvođenje traje u proseku dve do tri nedelje. Kada je u pitanju veb portal ePero, govorimo o satima i o korišćenju usluge već istog dana.

  • Na koji način odnosno gde se mogu optimizovati već uvedena rešenja za e-potpisivanje i koje su koristi od toga?

- Uvodeći rešenja za kupca najčešće se suočavamo sa pitanjem da li će njihovi zaposleni znati kako da ih koriste i da li je korisničko iskustvo dovoljno jednostavno i intuitivno da će želeti da ga koriste. Rešenje mora optimizovati proces rada i omogućiti da zaposleni na jednostavan način ubrzaju postupak potpisivanja koji će smatrati svojim. Zato održavamo bliske kontakte sa kupcima i sve vreme tokom naše saradnje tražimo načine da pojednostavimo proces potpisivanja. Na primer, od jednog našeg naručioca dobili smo povratnu informaciju da jedan klik manje u procesu potpisivanja na godišnjem nivou predstavlja uštedu od 70.000 EUR.

SETCCE vebinar: Nova realnost i prilika za poslovanje sa e-potpisom

Rešenje ePero prati najsavremenije svetske IT trendove, zbog čega je implementacija i prodaja ovog rešenja poverena regionalnim IT ekspertima kompanije Comtrade System Integration.

Na besplatnom vebinaru, 13. oktobra u 9 časova, kompanija SETCCE će predstaviti aktuelne smernice o korišćenju e-identiteta i e-potpisa u različitim granama, Na uspešnim primerima iz prakse predstaviće mogućnosti koje takav način poslovanja donosi. Posebna pažnja biće posvećena korišćenju e-potpisa u svetlu poslovnih izazova sa kojima se suočavamo usled izbijanja pandemije COVID-19.

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke