• 2

Vladimir je kao dete otišao u Ameriku da pobedi rak: Napravio je pastu za zube zbog vitamina i vredi milione

, Telegraf Biznis

Vladimir je osnovao kompaniju koja proizvodi vegansku pastu za zube. Danas, u intervjuu za naš portal otkriva kako se realizovala njegova ideja, ali na čemu trenutno radi *"Gradimo globalni portfelj jedinstvenih proizvoda koji mogu da obezbede vitamine i hranljive materije kroz postojeće navike - kao što je pranje zuba, kose ili brijanje"

  • 2
Vladimir Vukićević, BB proizvodi

Foto: Better&better

Kada je Vladimir Vukićević kao dete otišao u Ameriku, imao je samo jedan cilj, da pobedi rak kostiju i preživi. Danas je uspešni preduzetnik koji je pokrenuo i prodao nekoliko startapa, od kojih je za poslednji – pastu za zube sa vitaminima, prikupio četiri miliona dolara, a jedan od investitora je Dreamers VCglumca Vila Smita.

Vladimirova borba sa rakom trajala je čitavu deceniju, a iz nje je, kako kaže, izašao jači, pametniji i sa dubljom percepcijom zdravlja.

Motivisan ovim saznanjima zasnovanim na ličnom iskustvu te vođen željom da i drugima olakša brigu o sopstvenom zdravlju, Vladimir je osnovao kompaniju Better & Better, koja proizvodi vegansku pastu za zube obogaćenu vitaminima i mineralima.

U pitanju je proizvod koji funkcioniše po principu „mikrodoziranja“, odnosno češćeg unosa manjih doza vitamina, tokom stečene navike svakodnevnog pranja zuba. Da je svojom idejom pogodio pravo u metu, svedoči i to što ju je sa čak četiri miliona dolara podržalo više investitora – čak 40 odsto svih sakupljenih sredstava došlo je od investitora iz Srbije, uključujući i Tihomira Bajića, najpoznatijeg Srbina u Silicijumskoj dolini, sa kojim je ranije i Telegraf Biznis razgovarao, ali i glumca Vila Smita i njegov Dreamer’s Fund.

Danas, u intervjuu za naš portal Vladimir otkriva kako se realizovala njegova ideja, ali na čemu trenutno radi.

  • Vladimire, otišli ste u Ameriku zbog zdravlja, ne zbog posla, međutim, danas je upravo vaše rešenje za zdravlje prepoznato od strane invetitora. Da li je taj put bio zaista dug? Koliko treba od ideje do realizacije odnosno, potencijalnog investitora?

- Put koji me je doveo do moje trenutne ideje i kompanije Better & Better započeo je kada sam bio dete. Još od malena lečen sam od raka,i imao sam brojne dugoročne zdravstvene izazove.

Dijagnostikovan mi je nedostatak vitamina D i morao sam da pijem mnogo vitaminskih pilula tokom svog života. Ali uvek sam imao poteškoća da se setim da uzmem pilule i moj stomak bi ponekad postao uznemiren. Tako sam počeo da eksperimentišem sa alternativnim metodama za konzumaciju vitamina.

Na kraju sam shvatio da pasta za zube može biti savršen mehanizam za isporuku mikrodoziranja vitamina i minerala direktno kroz (sluzo)kožu u ustima – skoro svako pere zube 2-3 minuta, više puta dnevno.

Better & Better je moja treća kompanija, tako da imam iskustva sa implementacijom novih ideja u proizvode i prikupljanjem novca od investitora.

Kada smo dokazali da možemo da napravimo pastu za zube sa vitaminima i da su ljudi zainteresovani za kupovinu takvog proizvoda, uspeli smo da prikupimo novac za kompaniju. Pre pet godina sam bio povezan sa Mrežom preduzetnika Srbije i ta mreža je značajno doprinela našem prikupljanju sredstava.

  • Napravili ste zapravo vegansku pastu za zube - koliko je važno danas pratiti trendove, i potrebe potrošača, da li očekujete da će proizvod postati globalno poznat?

- Kada smo počeli da razvijamo našu pastu za zube, prvo smo pogledali našu konkurenciju i koje sastojke imaju druge paste.

Shvatili smo da mnoge druge paste za zube imaju mesne proizvode, hemikalije i druge potencijalno negativne sastojke. Tako smo razvili čistu, organsku formulu kao osnovu naše paste. Povrh ove formule dodajemo vitamine i minerale kako bismo stvorili jedinstven proizvod.

Vladimir Vukićević, BB proizvodi

Foto: Better&better

Važno je biti svestan opštih tržišnih trendova, ali je takođe važno shvatiti da možemo da kreiramo potpuno nove trendove tokom vremena.

Gradimo globalni portfelj jedinstvenih proizvoda koji mogu da obezbede vitamine i hranljive materije kroz postojeće navike - kao što je pranje zuba, pranje kose ili brijanje lica.

Cilj jeste izgradnja velike i multinacionalne kompanije.

  • Takođe, korona je iznedrila mnoge startape koji su baš iz oblasti zdravstvene zašitte ili bio teh tehnologije, da li planirate još nešto slično?

- Naš cilj je da imamo različite vrste pasta za zube koje pružaju različite prednosti. Naša trenutno sadrži vitamin D i B12, ali planiramo da u budućnosti dodamo i druge vitamine i minerale.

Pored paste za zube, razvijamo i sprej za usta kada ne možete da operete zube – da osvežite dah i obezbedite dozu vitamina.

Posle toga ćemo izbaciti druge proizvode kao što su kreme, šamponi, gelovi za brijanje itd. Sve što redovno dodiruje našu kožu može postati pasivni mehanizam za isporuku vitamina, minerala i drugih pozitivnih sastojaka.

  • Kako vidite lično startap scenu u Srbiji? Koji je vaš savet za brži put ka investicijama?

- Srpska startap zajednica zaista počinje da raste brzo i da sazreva. To nisu samo IT kompanije, već proizvodi i usluge iz drugih oblasti.

Srbija ima neverovatan resurs talenata inženjera, biologa, hemičara i drugih stručnjaka. I domaće i međunarodne kompanije počinju u potpunosti da skoriste ovo plodno okruženje.

Pored toga, sve više pojedinaca i kompanija u Srbiji počinje da ulaže u startape. Prikupljanje sredstava je obično izazovan proces. Na svakog investitora koji je uložio u našu kompaniju bilo je deset investitora koji su rekli „ne hvala“.

Pored toga, morao sam da razvijam svoj stav kako sam dobijao povratne informacije. Dakle, upornost i brzo učenje su veoma važni za uspešno prikupljanje sredstava.

Better & Better samo je jedan od mnogih dosadašnjih uspeha koje je Vladimir Vukićević postigao u startap svetu. Njegove prve dve kompanije RocketHub, globalna platforma koja je pomogla hiljadama preduzetnika, umetnika i naučnika da prikupe milione dolara i Meural, posvećena spajanju vizuelnih umetnika i publike, ostvarile su zapažene rezultate, pre svega u Americi.

Video: Korona iznedrila neke startape, ali šta će biti hit rešenja u narednom periodu

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari