≫ 

Kako da merite sreću svojih radnika i kako da ih zadržite u kompaniji reagovanjem na vreme

 ≫ 

Kod praćenja zadovoljstva, ključna su dva aspekta: dubinska analiza zadovoljstva kao i redovno praćenje trendova zadovoljstva i promene

Komentari

  • Mihajlo

    20. april 2022 | 14:26

    Ovako je u 99% kompanija na Zapadu. Svi ti lejzi begovi, bazeni i ostalo sluze samo da te privole kako bi ostao sto duze na poslu i osecas kao svoj dom. Pogotovo za mlade koji jos nemaju porodicu. Svi ti Agile, Skramovi itd. posmatraju zaposlenog kao skup nekih algoritama i procedura koje treba optimizovati a ne kao zivo bice. Generalno, za vlasnike firmi, pogotovo velikih firmi, gde su vlasnici razni deonicari i investicioni fondovi, apsolutno ne zanima individua samo profit. Drugim recima, svima njima Kina je uzor.

  • T N

    20. april 2022 | 11:04

    Teško je biti srećan sa primanjima od 300 do 400 evra, još treba i raditi za to.

  • Tara

    20. april 2022 | 10:34

    Tacno jako retke kompanije ulazu u to da imaju dobre radnike i da ih zadrze kod nas barem retko koja

  • HR menadzer

    20. april 2022 | 10:30

    Problem je sto vecina mojih kolega gleda samo svoju samopromociju. Svima je bitno da na linkedinu putem fotografija predstave svoj rad u najboljem svetlu a sve u cilju da se sutra bolje plasiraju na trzistu i dobiju vecu platu. A radnici? Ceo zivot radim u privredi, dakle ne radim u gradu u nekim fensi firmicama gde svi dolaze u sakoima,kosuljama i salonkama. Radim u fabrikama gde je najveci broj zaposlenih u proizvodnji. Oni rade u radnickom odelu, prljaju se, njihov posao je nekada i fizicki naporan a i ako nije oni ipak stoje 8 sati na nogama, da nista ne radis samo da stojis pa je tesko, plus rade u 3 smene. Svi smatraju da je lako naci radnika, ne treba neka posebna skola....Niko ne razmislja o tome koliko treba vremena da coveka obucis, ako ode to je baceno vreme, treba sledeceg obuciti....dakle tog coveka treba zadrzati. Prema svakom zaposlenom od cistscice do direktora se ponasam na isti nacin, sa postovanjem. Njihovi poslovi su razliciti, shodno tome i plata ali to ne znaci da treba da budu tretirani na drugaciji nacin. Nije sve u parama. Ljudi ostaju u firmi ako imaju nekog ko ce da ih saslusa, da im pruzi podrsku, ako ima neki problem da se resi ali treba da postoji neko ko hoce da slusa.

  • Novosadjanin

    20. april 2022 | 10:14

    Nažalost jako su retke kompanije kojima je stalo do radnika! Uglavnom nas vide samo kao broj i trošak.

    • 20. april 2022 | 10:43

      Zoran

      @Novosadjanin

      Slazem se. Po meni 95% nezadovoljni 5 % zadovoljnih radnika.