• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Da li je Tesla upravo objavila prvu reklamu? Mask godinama izbegavao oglase, a ova objava liči na to

Vreme čitanja: oko 2 min.

Nejasno je da li je ovo pokretanje šire reklamne kampanje ili jednokratni video

  • 0
Ilon Mask Tesla Foto: kovop / Shutterstock.com

Kompanija Tesla je objavila svoju prvu reklamu, nedelju dana nakon što je Ilon Mask najavio da će kompanija "probati malo da se reklamira i da vidi kako to ide".

Dvominutni video, objavljen na Tviter nalogu je izjava majke dvoje male dece u Singapuru. Ona objašnjava, na engleskom jeziku, zašto voli svoj Tesla Model 3, ističući njegov dizajn i ekološki prihvatljive karakteristike automobila koji košta otprilike 47.000 dolara.

- Svakodnevna vožnja ovim automobilom je jedna od najglatkijih i najbezbednijih - kaže ona i hvali funkciju "automatskog upravljanja" automobila, koja joj pomaže da ne skrene u druge trake kada je umorna od dugog radnog dana i vožnje.

Nejasno je da li je ovo pokretanje šire reklamne kampanje ili jednokratni video. Bez obzira na to, Tesla počinje lagano, pošto nalog Tesla Asia ima samo 170.000 pratilaca u poređenju sa Teslinim glavnim Tviter nalogom, koji ima 20 miliona pratilaca. Tesla obično objavljuje promotivne video snimke svojih zaposlenih na Tviteru, ali ne i vlasnika.

Mask je odbijao da koristi reklame za Teslu, birajući umesto toga da se fokusira na usmenu predaju. Predomislio se prošle nedelje, rekavši akcionarima na godišnjem sastanku kompanije u Ostinu u Teksasu da će kompanija "pokušati malo da se reklamira". Publika je pozitivno reagovala na taj komentar, što ga je navelo da prizna da "nije shvatio da ljudi to toliko žele".

Odluka je potpuni preokret za Teslu i Maska. Izvršni direktor i milijarder godinama je sugerisao da nema potrebe da se kompanija oglašava jer potražnja za vozilima nadmašuje ponudu.

- Tesla se ne oglašava niti plaća za preporuku. Umesto toga, koristimo taj novac da učinimo proizvod sjajnim - rekao je on u tvitu iz 2019.

Jedna stvar koja se promenila za Teslu je veća konkurencija postojećih proizvođača automobila, od kojih su svi posvetili veliki deo svog budžeta za oglašavanje prodaje električnih vozila, uključujući čak i vozila koja još nisu dostupna za prodaju.

(Telegraf Biznis)

Video: Koje su ekonomske posledice želje Ilona Maska za slobodom govora: Sve o prodaji Tvitera

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>