• 0

Ideja da osnujete kompaniju upravo sada i nije tako luda ideja: Evo zašto

Ne odbacujte svoju ideju tek tako

  • 0
Biznis, dijagram, statistika

Foto: Shutterstock

Za mnoge ljude pokretanje kompanije usred globalne ekonomske krize je poslednja stvar na njihovoj listi. Ali to možda i nije tako luda ideja.

Prema rečima preduzetnika i investitora, sada je možda i najbolje vreme da se počne razmišljati o osnivanju novog poduhvata od kuće.

Pandemija korona virusa na mnoge načine služi kao "katalizator stvaranja", rekao je partner u Indeks venčuru Jan Hamer. Smatra da istorija može biti na strani preduzetnika koji grade posao u vreme nevolja.

- Ako nam istorija napravi dobar presedan, od poslednje krize, koja je bila velika finansijska kriza od 2008. do 2010. godine, setimo se, pojavilo se brdo izuzetno otpornih preduzeća - rekao je Hamer.

Naveo je primere kao što su firma za dostavu hrane Džast it, kompanija za plaćanja Aden i startap za transfer novca, koji su svi osnovani 2001, 2006 i 2011.

- To su bile ideje rođene u moglo bi se reć, teškim vremenima - dodao je Hamer. - I na neki način, trendovi koji su pokrenuli rast ovih preduzeća nisu bili povezani sa makroekonomskim ciklusom.

Ovde ima puno preduzeća koja su osnovana za vreme ekonomskih kriza ili oko njih.

Dženera motors, IBM, HP, neka su od najvećih imena koja su rođena iz pada, poput krize 1907. i Velike depresije. U međuvremenu, mnogi tehnološki startapi, kao što su Grupon, Uber i Pinterest, osnovani su tokom ili ubrzo nakon Velike recesije.

Lara Vandenberg pokrenula je Publicist, internet tržište za kompanije kako bi pronašli kolege u PR-u i komunikacijama.

Oko 35% američke radne snage, ili 57 miliona ljudi - su slobodni, navodi se u izveštaju veb sajta Apvork, a pandemija je ubrzala prelazak na posao baziran na projektima, rekla je Vandenberg.

Publicist će uskoro zatvoriti krug finansiranja nakon pokretanja stranice, mada ne otkriva koliko je toga već prikupio. Zakupcima će naplatiti 20% provizije po projektu.

- Iako mi pokrećemo kompaniju u ovoj zaista nestabilnoj tački makroekonomije, budućnost rada je područje koje obećava - rekla je Vandenberg za CNBC. "I paralelno, to je samo uzbudljiv problem za rešavanje."

Za Krisa Hovarda, suosnivača rizičnog fonda Ful Kapital, sada je pravo vreme za promociju nove kompanije jer je oglasni prostor jeftiniji.

- Povećavate vreme koje korisnici provode na internetu - rekao je on za CNBC. "Možete dobiti bolju cenu po kupcu … tada možete da započnete marketinške kampanje.“

Met Kliford, takođe invetitor, iz Londona pomaže osnivačima da se međusobno umreže i razviju njihove poslovne ideje.

- Ne vidimo smanjenje aplikacija, što je zaista interesantno, i ja ću biti iskren, mislio sam da hoćemo - rekao je Kliford. "Mogu potpuno da se indetifikujem sa načinom razmišljanja gde sada kažete da nije vreme za napuštanje posla."

Misli da sada ima više pojedinaca koji žele da „naprave nešto važno“, a ne da „optimiziraju koja nijansa plave odgovara ovoj veb stranici ili šta već".

Saglasan je i Luka Leng, suosnivač fonda. Smatra da bi epidemija virusa mogla otvoriti put za nove tehnološke poduhvate usredsređene na zdravstvo i medicinu.

- Ljudi širom sveta stvaraju ideje kako da rešimo neke probleme i izazove sa kojima smo suočeni u poslednjih nekoliko nedelja - rekao je on.

- Ima puno vremena za razmišljanje. Savršeno je vreme za to -

Video: Pre nekoliko meseci igla nije mogla da padne: Ovako izgleda svet kada avioni skoro da ne lete

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke