• 0

Zdrave "WFH navike" koje zaposleni prenose na kancelariju: Alarm za šetnju je novi hit

Posle više od 18 meseci rada na daljinu, neki rituali ostaju zapečaćeni...

  • 0
Raste broj poslova koji se mogu obavljati na daljinu

Foto: Pixabay

Bez obzira da li volite da radite od kuće ili jedva čekate da se vratite društvenoj, kolektivnoj atmosferi "stvarne" kancelarije, velika je verovatnoća da ste u poslednjih 18 i više meseci razvili neke WFH (eng. work from home) navike, koje su tu da ostanu.

Najpre, zato što su korisne. Zanimljivo je, zapravo, posmatrati šta je to što će radnici odbaciti kada se vrate u ofis, a čega ne žele da se odreknu. Novinarka sajta apartmenttherapy.com anketirala je više desetina ljudi o ovom pitanju i sumirala neke utiske. Izdvajamo neke najzanimljivije:

Pauze su bitne

 

"Nedostatak strukture kod kuće učinio je da budem manje fokusirana, pa sam svoje zadatke počela da stavljam u kalendar sa ugrađenim pauzama između, te tako nisam samo buljila u svoju listu zadataka ili tzv. to-do listu, pitajući se Odakle da počnem? Na taj način sam fizički mogla da vidim da li imam dovoljno vremena da završim sve svoje zadatke u jednom danu", kaže Lizi Prajs.

Može sastanak, ali ne ovim danima

 

"Sledećeg meseca se vraćam na posao, pa se zaista prebacujem s potpuno udaljenog rada na fleksibilniji režim. Od početka pandemije eliminisala sam sastanke ponedeljkom i petkom, uz neke izuzetke. To mi omogućava da uradim mnogo više stvari pre i posle vikenda. Nedelju počinjem i završavam glatko i sa manje anksioznosti. Činjenica je da je sredina radne sedmnice natrpana, ali se tako osećam produktivnije", kaže Aleksa Geosenbah.

Ustanite u isto vreme svakog jutra i sastavite "namere"

 

"Zvuči nekako blesavo/očigledno, ali za vreme pandemije buđenje mi je bilo prioritet", rekla je Eni Braham, a Hejli Lejp tvrdi da je ključ u uspostavljanju namera umesto zadataka. "Zatim bih na kraju dana sastavila spisak stvari na kojima sam radila tog dana", dodaje.

Sastanak kancelarija IT devojka posao prezentacija office

Foto: Shutterstock

Rešite se papira

 

"Nisam mislila da će biti moguće, ali potpuno sam se oslobodila papira u radu na daljinu. Svuda oko stola bih imala beleške i sveske, i mislila sam da nikada neću moći da prekinem tu naviku. Ima nečega u tom pisanju u odnosu na digitalne liste. Ali, onda se javila ekološka osvešćenost, imajući u vidu to kolike količine papira sam bespotrebno trošila", istakla je Olivija Mičaud.

Izađite napolje barem jednom

 

Kada ste na poslu, u ofisu, verovatno zaboravite na ovu zdravu naviku, ali je se drže mnogi radnici od kuće. Oko ovoga su se složili mnogi radnici, a neki čak naviju "alarm za šetnju" kako bi razbistrili misli. Kažu da im ova zdrava navika pomaže da ostanu motivisani. Takođe, navikavaju se na više manjih obroka u toku radnog vremena.

Video: Opet traže stjuardese, a ovo su uslovi za zaposlenje

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>