Direktori imaju novu omiljenu reč: Ove godine su je pomenuli 3.091 put, a 2001. samo jednom
Ako biste pitali mnoge poslodavce i direktore kakva je bila 2020. ali i 2021, kada se osvrnu iza sebe - verovatno bi upotrebili neke od sledećih reči: izazov, rolerkoster, neizvesnost... Među silnim epitetima, našla se i reč "putovanje" koja, doduše, ima nešto drugačiju konotaciju na engleskom.
Naime, kako piše Blumberg, omiljena reč izvršnih direktora ove godine bila je "journey", tačnije fraza: "it’s been quite a journey" ("bilo je to jedno prilično putovanje).
Tako su odgovarali na pitanje vezano za krizu, praćenu koronom, inflacijom i upornim manjkom radne snage. Direktori iz kompanija koje se nalaze u indeksnoj korpi S&P 500 upotrebili su reč "journey" tokom konferencijskih poziva - tačno 3.091 put, odnosno upotreba te reči porasla je za 70%.
U poslednje vreme, to je "najbrže rastuća korporativna pomodna (buzzword) reč".
Izraz je ranije bio retko kad korišćen, štaviše, samo jedanput u 2001. godini. Sada se koristi da objasni praktično bilo koju vrstu poslovnog cilja.
Video: Posle 8 godina napustila poziciju generalnog menadžera i započela sopstveni biznis
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.