Šansa za sve preduzetnice iz Srbije: Kako da svoje proizvode plasirate putem Amazona i Volmarta?
Danas je organizovana konferencija "Žene u srpskoj industriji hrane", sa ciljem da se dodatno osnaži i podrži žensko preduzetništvo u zemlji
Žene preduzetnice sa Zapadnog Balkana, čije se kompanije bave proizvodnjom hrane, do 3. oktobra mogu da se prijave na konkurs u okviru projekta "Žene u izvozu hrane" (WEXPORT FOOD), kako bi njihovi proizvodi postali deo američkog tržišta putem platformi Amazon i Volmart.
To je rečeno danas u Privrednoj komori Srbije na konferenciji "Žene u srpskoj industriji hrane", organizovanoj u cilju promocije projekta WEXPORT FOOD i podrške ženskog preduzetništva u Srbiji.
Ispred USAID CATALYZE, programa za podsticanje rasta i razvoja malih i srednjih preduzeća (MSP), Dragana Bukvički je objasnila da je program "Žene u izvozu hrane" (WEXPORT FOOD) pokrenut sa ciljem da podrži 11 ženskih kompanija u prehrambenoj industriji iz zemalja Zapadnog Balkana, čiji će se selektovani proizvodi naći na elektronskim platformama za prodaju hrane u SAD, poput Amazona i Volmarta.
Navela je i da program sprovodi Filly Foods LtD, kompanija specijalizovana za prodaju etno, visoko-kvalitetne i premijum hrane sa sedištem u Vašingtonu, a u saradnji sa konsultantskom agencijom Digital Drive iz Beograda.
Tokom današnje konferencije, učesnice su imale priliku da čuju iskustva uspešnih žena u industriji hrane, saznaju više o trenutnim vidovima podrške od strane državnih organa ili donatorskih organizacija u zemlji, ali i da učestvuju u diskusiji o načinima i mogućnostima za kreiranje novih vidova podrške za unapređenje konkurentnosti ženskih biznisa u industriji hrane.
Video: Osnažene žene - osnažena ekonomija
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.