≫ 

Od velikih korpi do manipulisanja muzikom: Ovako vas trgovci varaju svaki dan

 ≫ 

Cilj svakog prodavca je da proda što više robe i da ostvari profit, te zato smišlja razne načine kako da kupce namami na obimnu kupovinu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Није варање
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Није варање

    29. oktobar 2020 | 10:27

    Прегрубо је и није истина да је то „превара". Просто, пословна стратегија.

  • 🥔

    29. oktobar 2020 | 08:12

    Varaju trgovci, varaju žene, varaju poslodavci, varaju političari...

  • Ccc

    29. oktobar 2020 | 05:42

    Meni svi ti trgovacki trikovi deluju primitivno....dajte trgovci nesto originalnije, privlacnije, racionalnije......ja ne ulazim u prodavnicu odela zbog muzike...recimo obrnuto da je...prodavnica CD u kojoj dobijes neki komad odela koji ne sluzi nicemu...ne ide...isto tako ni izbor muzike ne utice na moj izbor odela...recimo da puste muziku iz sedamdesetih, pa da u tom stilu i kupim odelo u prodavnici...ne ide...dakle, moj mozak je mnogo prefinjeniji da bi ga promena pozicije neke robe ili muzika ili velicina korpe naveli na vecu kupovinu...