≫ 

Od velikih korpi do manipulisanja muzikom: Ovako vas trgovci varaju svaki dan

 ≫ 

Cilj svakog prodavca je da proda što više robe i da ostvari profit, te zato smišlja razne načine kako da kupce namami na obimnu kupovinu

Komentari

  • Није варање

    29. oktobar 2020 | 10:27

    Прегрубо је и није истина да је то „превара". Просто, пословна стратегија.

  • 🥔

    29. oktobar 2020 | 08:12

    Varaju trgovci, varaju žene, varaju poslodavci, varaju političari...

  • Ccc

    29. oktobar 2020 | 05:42

    Meni svi ti trgovacki trikovi deluju primitivno....dajte trgovci nesto originalnije, privlacnije, racionalnije......ja ne ulazim u prodavnicu odela zbog muzike...recimo obrnuto da je...prodavnica CD u kojoj dobijes neki komad odela koji ne sluzi nicemu...ne ide...isto tako ni izbor muzike ne utice na moj izbor odela...recimo da puste muziku iz sedamdesetih, pa da u tom stilu i kupim odelo u prodavnici...ne ide...dakle, moj mozak je mnogo prefinjeniji da bi ga promena pozicije neke robe ili muzika ili velicina korpe naveli na vecu kupovinu...