Kako smo preduhitrili koronu

 ≫ 
  • 0

Svet se rapidnom brzinom digitalizuje, a mi se prilagođavamo svim novinama koje digitalizacija sa sobom nosi. Novi virtuelni svet je većina prihvatila kao neminovnost savremenog doba i svako pronalazi način da bude u toku sa promenama koje prožimaju svaki aspekt našeg svakodnevnog funkcionisanja.

Danas većinu obaveza možemo da završimo putem elektronskih uređaja, bilo da je u pitanju računar ili mobilni telefon. Bezbroj aplikacija koje su nam dostupne na mobilnom uređaju omogućavaju da kupujemo, plaćamo, komuniciramo sa drugim ljudima, da se edukujemo, usavršavamo i imamo na raspolaganju sve informacije koje su nam potrebne. Najveća prednost svega toga je brzina koja nam štedi vreme, laka dostupnost, ali i efikasnost koja je očigledna.

Nove okolnosti sa kojima smo se svi susreli prethodnih meseci, od kada je zvanično proglašena epidemija korona virusa, još više su uticale na to da se okrenemo digitalnom svetu. U ovim momentima kada je preporuka da lični kontakti budu svedeni na minimum, pogodnosti koje se kriju u našim aplikacijama omogućavaju nam da završavamo svoje planove iz sopstvenog doma.

Muskarac, telefon Foto: Profimedia

Addiko banka je među prvima prepoznala značaj digitalizacije koja sada prožima svaki proizvod i uslugu koju banka nudi svojim klijentima. U doba krize sa kojom se susrećemo, efikasnost ovog sistema je više nego ikad pokazana na delu, iako je proces digitalizacije u Addiko banci počeo godinama pre toga. Zato je banka od prvog dana ovog vanrednog stanja uspela da odgovori na potrebe svojih klijenata, čak i u periodu karantina koji je iza nas, jer je omogućila da se svi bankarski poslovi realizuju onlajn, bez odlaska u ekspozituru.

Posebnu pogodnost predstavlja otvaranje računa isključivo putem mobilnog telefona, što je u trenutku lansiranja bila potpuna novina na našem tržištu. U svega 17 klikova i kroz video identifikaciju, klijenti na raspolaganju imaju potpuno funkcionalan mRačun. Pored toga što štedi vreme, ovaj proces je potpuno bezbedan s obzirom da je fizički kontakt u potpunosti izbegnut. Brojne su pogodnosti mRačuna Addiko banke, jer postoji mogućnost primanja i slanja novca, menjanja valuta i plaćanja račune, i sve to bez potrebe da se pomerite iz svoje fotelje. Dodatni benefit je Debit MasterCard kartica koja stiže direktno na kućnu adresu, a PIN se dobija SMS porukom. Klijent  dobija 4000 dinara na svoj novootvoreni mRačun, ako do 31.12.2020. otvori mRačun, a do 28.02.2021 primi zaradu i napravi prvu transakciju karticom. Pored toga, naknada za vođenje računa se ne naplaćuje ako se račun otvori do kraja ove godine.

Savremeno mobilno bankarstvo je zamenilo odlazak na šalter, račun se otvara za svega deset minuta putem mobilnog telefona, podjednako brzo se aplicira za dozvoljeni minus, a kredit se može odobriti u roku od pola sata, i sve to putem mobilnog telefona. Sve ove pogodnosti su vrlo lako dostupne i čine deo standardne ponude za klijente Addiko banke. Svima je jasno koliko je tehnologija napredovala i u kojoj meri je digitalizacija prisutna u našim životima. Vreme je da iskoristimo maksimum koji nam pruža novo doba i upoznamo sve digitalne prečice koje su nam dostupne kako bismo bili inovativni, brzi i efikasni.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>