• 18

Šta se desilo s popustima na Crni petak: Zbog čega su građani ljuti na Fashion and Friends?

, Telegraf Biznis

Tokom noći, 25. novembra na onlajn šopu je došlo do greške u softveru koji obračunava cene

  • 18
Fashion&Friends

Foto: Pixabay, Shutterstock

Prošao je Crni petak, ali ne i priče o istom, pa naši sugrađani negoduju što popusti nisu bili onakvi kakve su očekivali. Bilo je i žalbi zbog rada pojedinih kompanija, a našem portalu najviše su se javljali nezdadovoljni zbog, kako su naveli, propusta u Fashion Company.

Čitaoci koji su nam se javili kažu da su razočarani jer nisu ostvarili popust koji je naveden, ili im je odbijena porudžbina. Drugi pak, sumnjaju da će im biti isporučena roba.

Proveravali smo u kompaniji Fashion and Friends šta se tačno dogodilo. Kako su rekli za Telegraf Biznis, svi kupci koji su naručili robu po sniženim cenama, dobiće svoje artikle i ta roba je već poslata. 

Kako nam objašnjavaju, odbijene su samo one porudžbine gde artikala nije više bilo na stanju. Primera radi, neki modeli popularnih "Ugg" čizama koštali su upola jeftinije (od 10.000 dinara), pa su "planuli" u roku od par sati.

Nisu isporučeni ni oni arikli koji su imali felere.

- Tokom noći, 25. novembra na onlajn šopu je došlo do greške u softveru koji obračunava cene. Zbog toga su se na deo asortimana prikazali znatno viši popusti od definisanih. Čim je greška primećena, cene su vraćene na popust koji je prvobitno definisan u sistemu - rečeno nam je u Fashion and Friends.

ugg

Foto: Pixabay

Sve cene u maloprodajnim objektima od početka Black Friday akcije su ispravne, i nisu se menjale ni na koji način, ističu oni.  (Najavljena je akcija sa 30% popusta na sve, uključujući i snižene artikle, u trajanju od 25. 11. do 29. 11. 2021)

- Potrošačima koji su izvršili onlajn kupovinu tokom softverske greške, i dobili imejl o potvrdi isporuke, biće dostavljeni kupljeni artikli. Fashion Company već radi na rešenju za porudžbine koji su otkazane, a kupovina je obavljena 25. novembra od ponoći do 10 časova ujutru, kako bi svi kupci bili zadovoljni. Želimo da uputimo izvinjenje svim potrošačima i zahvalimo se na razumevanju- navode iz kompanije.

Video: 10 šoping zamki u koje upadamo: Didroov efekat tokom Crnog petka može finansijski da vas unakazi

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ivan

    Lažu (kao) lopovi! Prvo poslali mail da artikal navodno nije adekvatan za isporuku s obzirom na uviđena oštećenja nakon porudžbine sa popustom od 50% da bi nakon 2 dana u razgovoru sa njihovim call centrom dobio informaciju da artikla nema na stanju iako je isti moguće poručiti u online shopu i dalje ali sa manjim popustom naravno. Cirkus i sramota!

    3
    0

    Podelite komentar

  • S R E T E N žujkic

    Narode treba da si sretan sto se tiče tih kupovina . Da se ne lažemo : Ta roba sto ulazi u Srbiju je bofl, odvratni falsifikati a cene veće nego u civilizovanom svetu . Pojma vi nemate šta vam rade .

    0
    0

    Podelite komentar

  • Dejan

    Zara on line u petak u 16 h jakna muska 7000 stavim je u korpu jer hocu bas tu i krenem da platim kad iskoči žuti znak da ce od 19 h biti 5000.Ok sacekacu do 19 h.U 19:15 potvrdjum korpu iskace da je sve prodato i da korpa ne moze da se realizuje i to svi brojevi ne samo moj broj.Osecao sam se prevarenim i obmanutim jer da nije iskočio onaj zuti znak da sacekam ja bih imao jaknu koju sam hteo pa i za 7000.Ovako kao sve prodato u 19 h kad sam sacekao sto nije moguce.Jer ako nemaju dovoljno tih jakni sto me navlače da sacekam do 18 h za popust.

    0
    2

    Podelite komentar

Google preporuke