• 20

Beograđanki za jedan račun stigli troškovi 5.400, a kamata čak 5.300 dinara: Kako izbeći ovaj problem?

Uz kamatu, umesto računa od par hiljada dinara, mora da izdvoji tri puta više

  • 20
Računi beograd

Foto: Nikola Tomić, Čitalac Telegrafa

Iako su opomene počele da stižu sredinom ove godine, pojedini građani i dalje su iznenađeni ovom kovertom u sandučetu. Naime, zajedno sa računima za komunalije, pojedini sugrađani u sandučićima su zatekli i koverte JKP "Infostan tehnologije", sa opomenama pred utuženje.

Ranije, "praštalo" se i po nekoliko meseci kašnjenja a sada stiže opomena pred utuženje koja glasi na 8 dana. Ukoliko osmog dana ne platite, već devetog se sugrađanin utužuje.

Osim utuženja porašće i kamata. Takav je bio slučaj i sa našom sagovornicom. Umesto redovnog računa, ona sada mora da plati račun od 16.000 dinara. Desilo se da je propustila da plati jedan od računa pre leta pa sa nakupjnenom kamatom, cifra se uvećava.

- Mislim da je to bio mart kada nisam platila račun. Troškovi su uglavnom oko 5.400 dinara, a kamate su izašle na čak 5.300 dinara. Računica je jasna  - kaže za naš portal G. M. (34) iz Beograda.

Dakle, čak i dug od nekoliko stotina dinara vredan je preteće pošiljke, ali i jedan propušten račun će vas koštati gotovo samo na kamatu kao jedan dodatni. 

Računi beograd

Foto: Čitalac Telegrafa

- Korisnici mogu uložiti reklamaciju na iznos direktno davaocu komunalne usluge ili nama, a mi ćemo je proslediti nadležnom preduzeću na rešavanje - kažu u "Infostanu". - Ukoliko preduzeće koje isporučuje komunalnu uslugu utvrdi da je reklamacija opravdana, po nalogu davaoca usluge vrši se korekcija zaduženja, o čemu se obaveštava korisnik. Preduzeće je korisnicima omogućilo da sve reklamacije mogu poslati elektronskim putem.

Kako su ranije rekli, "Infostan" pokušava da naplati zaostala dugovanja. Tako je počelo dostavljanje opomena pred utuženje, kako bi se sugrađanima omogućilo da neizmirene obaveze plate pre pokretanja postupka prinudne naplate i kako ne bi plaćali dodatne troškove predujma i kamate. Prema evidenciji sistema objedinjene naplate, broj postupaka prinudne naplate kreće se između jedan i dva odsto.

Video: Američki lanac brze hrane KFC pruža VIP ugođaj svojim obožavaocima u londonskom hotelu

(V.B.)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ena

    Imam slican problem sa telekomom ali za dug od pre 8 godina za koji nikada nisu poslali opomenu i pre neki dan stize pred izvrsitelj da iruci resenje tj najavi dolazak izvrsitelja.Predmet i racune za 8 meseci nisam dobila kazu nije kod njih .Dug je 34000 kamata je 31 000 i neka taksa 4000 ali nije strasno s obzirom da se radi o 8 godina da je stajalo u necijoj fijoci.Odlicno su smislili da na sledecem racunu ne prenose tj dodaju prethodni dug vec kad im padne na pamet da obracunaju kamatu zelenasku i jos prete izvrsiteljima.I ko zna koliko ovako ostecenih i namagarcenih ljudi ima?

    14
    1

    Podelite komentar

  • Риста

    Држава(институција) никада се неби сетила да врати (напр.ако сте уплстили више) ваш новац, ви морате сами са писм.захтевом да их опоменете.Годину дана треба да прође да они одлуче да вам врате без камате.(мој случај више од 10г. чекао сам свој новац ради се о 54000)

    9
    0

    Podelite komentar

  • Sto nisu cekali 30 godina

    Sa kamatom 45.000 evra

    11
    1

    Podelite komentar

Google preporuke