Osmislili zaslađivač baziran na monaškom voću: Prikupili 24 miliona dolara za dalji razvoj

Vreme čitanja: oko 1 min.

"Otključavamo prirodne mogućnosti da učinimo omiljenu hranu potrošača ukusnijom, zdravijom i prihvatljivijom za planetu", naveo je glavni izvršni direktor kompanije

Foto: Shutterstock

Dobavljač sastojaka "Elo Life sistem" završio je krug finansiranja serije A, prikupivši ukupno 24,5 miliona dolara za povećanje proizvodnje održivog zaslađivača visokog intenziteta.

Ovaj startap, koji je osnovan pre dve godine, razvio je zaslađivač inspirisan "monaškim voćem (engl. monk fruit)" koji je 300 puta slađi od šećera bez kalorija ili naknadnog ukusa povezanog sa drugim zaslađivačima.

Kompanija takođe stvara kavendiš banane, otporne na gljivice, kako bi spasila ugroženi usev od izumiranja piše foodbusinessnews.

Prikupljene finansije pomoći će razvoj njihovog zaslađivača unapređenjem američkih regulatornih odobrenja, izgradnjom pilotskih kapaciteta za obradu i testiranjem tržišta.

Iz startapa su istakli da kasnije ove godine planiraju da otvore seriju B finansiranja kako bi proširili svoje istraživanje i razvoj.

- Sa snažnom podrškom investitora ujedinjenih iza naše posvećenosti da poboljšamo zdravlje i životnu sredinu, otključavamo prirodne mogućnosti da učinimo omiljenu hranu potrošača ukusnijom, zdravijom i prihvatljivijom za planetu -rekao je Tod Rend, glavni izvršni direktor kompanije.

- Naš prvi proizvod, zaslađivač zasnovan na biljnoj bazi, će eliminisati višak kalorija u hiljadama svakodnevnih proizvoda za hranu i piće koje potrošači vole - dodao je.

Video: Butkice i kolenice suše se na dragačevskom mrazu: Kineski radnici poprimili naše običaje

(Telegraf  Biznis)