Anja je prošla sve faze biznisa koji je procvetao preko noći: Kako je raditi s beogradskim dostavljačima?
Pričamo o tome, kakav je položaj radnik u Srbiji koji su u jednom trenutku postali najplaćeniji i najtraženiji
Srpsko tržište dostave hrane naručene putem mobilnih aplikacija vredi oko 10,8 miliona evra mesečno, a dostavljači na svojim plećima vuku dobar deo tog biznisa. O položaju dostavljača i poslu dostave iznutra razgovaramo u novoj epizodi podcasta "Kako si na poslu sa Anom i Vesnom".
Pričamo o tome, kakav je položaj radnika u Srbiji koji su u jednom trenutku postali najplaćeniji i najtraženiji.
Anja je radila u najvećoj i omiljenoj kompaniji za dostavu u Srbiji i posle akvizije prelazi u konkureniciju. Činjenica - kupuje ih kompanija manja od one u kojoj je radila.
Kako izgleda posao dostavljača s druge strane priče, da li su joj govorili da je izdala brend i šta je potrebno da bi danas radili jedan od najpopularnijih zanimanja u Srbiji govori u našoj novoj epizodi. Takođe, govori i o ulozi marketinga u ovom biznisu koji je procvetao preko noći.
Anja Đurić, marketing lead Glovo Serbia&Montenegro tačnije, radi u jednoj od najpoplarnijih industrija i prešla je sve faze rasta deliveri posla i otkriva nam šta je ono što mi kao potrošači ne vidimo, odnosno, šta je najteže bilo a šta najlakše u trenutku jedne velike akvizije.
- Mi jesmo aplikacija, ali iza nje pre svega stoje ljudi. U celom tom procesu bilo je jasno koliko su ljudi važni - nije bilo bitno koje smo mi boje ili kako ćemo se zvati, ako je tim koji ostaje dobra. Kada smo saznali da smo prodati, bilo nam je najvažnije kako ćemo to preneti našim radnicima - kaže ona.
Podelila je sa nama kako se u tim trenucima borila sa negativnim rakcijama jer se ljudi lako vežu za brend naročito kada su uz njega od početka. Govori o tome kako su radnici reagovali, i šta je kompanija u uradila po tom pitanju.
Kako radi u specifinoj inudtriji, daje i savete šta je do radnika a šta do poslodavaca da bi bila produktivna atmosfera i da bi bilo svima dobro na poslu.
Pitali smo je i šta je bolje - menjati posao češće ili biti veran jednoj firmi.
Celu epizodu pogledajte na početku teksta.
Budite nam dobro!
(Telegraf Biznis)