To je rezultat: Zaradiće od reklame na OI više od milijardu dolara

NBCU je saopštio da je interesovanje za prodaju reklama za Olimpijske igre u Tokiju 2020. "značajno“ porasla u odnosu na Olimpijadu u Riju

Foto: Pixabay

Američka televizijska mreža En-bi-si univerzal NBCU, očekuje da će "osvojiti" mnogo više od 1, 2 milijarde dolara na oglasima tokom Olimpijskih igara 2020. u Tokiju.

Letnje igre Rio 2016 su privukle 1,2 milijarde dolara preko oglašavanja, a Dan Lovinger, izvršni potpredsednik za prodaju oglasa u NBC Sportskoj grupi, izjavio je da kompanija "snažno oseća" da će nadmašiti tu cifru u Tokiju.

- I u dolarima, i u procentima, blizu smo tog cilja, a očekujemo i da ćemo ga prevazići - rekao je Lovinger.

Povećanje cena je “u skladu sa našim očekivanjima” i “vozi nas ka profitabilnosti”, rekao je on.

Lovinger je rekao da su oglašivači zainteresovani za jedinstvene oglase i da stižu do ponude Olimpijade. Olimpijada nudi bezbedan sadržaj brenda, što je važno oglašivačima, rekao je on.

- Igre ostaju jedno od retkih mesta gde se porodice i grupe okupljaju kako bi gledale nešto i družile se u isto vreme. U svetu u kojem je fragmentacija medija uobičajena, ima vrlo malo mesta za masovnije razmere slanja poruka, a Olimpijada je na vrhu te vrlo kratke liste - rekao je on.

Veliki olimpijski sponzori su spremni da više potroše u oglašavanje za Tokio 2020, dodaje on. Reč je o automobilskim kompanijama, turističkim agencijama, proizvođačima pića, IT kompanijama i onima koje pružaju finansijske usluge.

On je rekao da bi neke nove kompanije koje su direktno povezane sa potrošačima mogle postati olimpijski oglašivači.

U narednim nedeljama, rukovodioci NBCU će otići u Tokio da vide da li neke kompanije koje se tamo nalaze i koje obično ne oglašavaju u SAD-u mogu biti zainteresovane za kupovinu reklama tokom igara.

NBCU ima i svoju analitiku, poznatu kao TAD, tako će učinak odnosno efekat oglasa biti jasan. Mreža će inače, emitovati više od 7.000 sati olimpijskih događaja.

(Telegraf Biznis)