Jeziva reklama poznatog lanca brze hrane zgrozila potrošače: Da li biste pojeli ovaj burger?
Da li biste pojeli ovaj burger?
Burger King ponovo "oblikuje" sliku svog poznatog "Whopper" burgera. Kompanija je odlučila da u novoj pomalo odbojnoj reklamnoj kampanji, promoviše svoje napore da otkloni veštačke konzervanse i druge aditive sa svog jelovnika.
Lanac brze hrane protekle nedelje predstavio je novi "Whopper" burger bez konzervansa.
Nekonvencionalni marketinški potez uključuje TV reklamu koja prikazuje kako potpuno prirodni „Whopper“ polako propada u periodu od 34 dana. Iz reklame su namerno izostavljene veštačke boje koje se inače koriste u pripremi hrane, kao i posebni efekti koji se koriste za pravljenje obroka i njihovih sastojaka u reklamama, kako bi izgledali primamljivo. Pred kraj reklame od 45 sekundi, "Whopper" postaje potpuno nejestiv.
Na samom kraju klipa pojavljuje se natpis "Lepota bez veštačkih konzervanasa“.
Plesnavi "Whopper" možda izgleda odvratno, ali vlasnici kompanije tvrde da kupci žude za zdravijim, organskim sastojcima. U nedavno sprovedenoj studiji dokazano je da nešto više od polovine milenijalaca i njihovih roditelja sada kupuje više organskih proizvoda nego što su to činili pre pet godina. Analiza je otkrila i da su mladi ljudi spremni da plate više za proizvode koji su napravljeni od prirodnih, ekološki prihvatljivijih sastojaka.
U većem delu Evrope, restorani ovog lanca odavno ne koriste konzervans. Oni su se pridružili ostatku industrije koja se okrenula ka upotrebi zdravih i organskih sastojaka.
- Verujemo da "prava" hrana ima bolji ukus. Zato naporno radimo na tome da potpuno izbacimo konzervanse, veštačke boje i ukuse iz hrane - rekao je Fernando Maćado, direktor marketinga.
(K.B.)