Da li Mek ima najboljeg admina na svetu? On koketira, zasmejava, ljuti se kad ga ne pitaju kako je

Ljudi više ne "padaju" toliko na reklame, posebno u doba društvenih mreža i mora informacija. Morate da imate "ono nešto", i zato je najpopularniji lanac restorana brze hrane pažljivo birao svog admina

Foto: Unsplash

Ako želite da zasenite klijente, morate iznova da budete kreativni, inovativni, duhoviti, inteligentni. Velike kompanije to dobro znaju i ne žive od "stare slave".

Iako je verovatno najmoćniji lanac brze hrane na svetu, Mekdonalds ništa ne prepušta slučaju. U sekundi proda masu hamburgera širom planete, a jednako su traženi i neki drugi proizvodi koje nudi, ali...

Američki gigant se posebno fokusira na svoj angažman na društvenim mrežama, pre svega na Tviteru, gde njegov admin svakodnevno zasmejava i animira ljude, a evo i kako.

Ako ste pomislili da nije važno ko vam vodi profil na društvenim mrežama, varate se. Ta vrsta marketinga nekad je čak presudna, u nastojanju da vaša kompanija raste i bude profitabilna. Danas je manje-više sve na mreži.

Mekdonalds na Tviteru ima 3,7 miliona pratilaca, a admin se nedavno našalio sa fanovima.

 

Bilo je i komentara vezanih za nedavno proslavljenu Noć veštica u SAD, a admin neretko "osluškuje" glas verne publike, koji može biti presudan za formiranje menija.

Kada je jedna korisnica ove mreže pitala: "Da li im se ne dopadaju kostimi?", admin je prokomentarisao: "To je tajna".

Na primer, pohovana piletina u "jednom obliku morala je da ide", a admin je na Tviteru pitao ljubitelje Meka kojem obliku je "odzvonilo". Da li je to ball (loptica), bell (zvono), bone (kost) ili boot (čizma).

Video: 4.0 FEST: Pravila igre na tržištu rada budućnosti

(Telegraf Biznis)