Cifre ne lažu: Koliko jedna kompanija uštedi tokom rada od kuće?

U budućnosti prave "hibridni prostor" za radnike

Foto: Unsplash

Sa popuštanjem ograničenja povezanih sa koronavirusom, sve više ljudi rezerviše putovanja i hotele putem Interneta. To je za dobro za poslovanje Gugla u oblasti oglašavanja. Međutim, zaposleni u toj kompaniji i dalje rade od kuće i ne putuju toliko na poslovna putovanja - što je takođe dobro za poslovanje Gugla.

Konglomerat Alphabet Inc, koji inače poseduje Gugl je tokom prvog kvartala uštedeo 268 miliona dolara na putovanjima, promocijama, zabavi, u odnosu na isto period prethodne godine, a to je pre svega rezultat koronavirusa, pokazao je izveštaj kompanije.

Na godišnjem nivou, to bi bilo više od milijardu dolara.

Zapravo, Alphabet je u svom godišnjem izveštaju ranije ove godine rekao da su troškovi oglašavanja i promocije opali za 1,4 milijarde dolara u 2020. godini, jer je kompanija smanjila potrošnju, pauzirala ili reprogramirala kampanje, a neke događaje promenila u samo digitalne formate zbog pandemije.

Troškovi putovanja i zabave pali su za 371 milion dolara. Ušteda je nadoknadila mnoge troškove koji su nastali zapošljavanjem još hiljada radnika.

Foto: Pixabay

Gugl je poznat po pogodnostima kao što su masažni stolovi, restorani, korporativni odmori - pogodnosti koje su uticale na veći deo radne kulture Silicijumske doline.

Većina Guglovih radnika radi na daljinu i bez tih pogodnosti je od marta 2020. godine. Međutim, kompanija planira da se vrati u kancelariju kasnije ove godine.

Finansijska direktorka Rut Porat rekla je investitorima da Gugl planira "hibridni" model - biće više prostora po radniku nego ranije.

Porat je takođe rekla da će Google nastaviti da ulaže u svoje nekretnine širom sveta.

Video: Radnici koji će raditi od kuće do 2021. godine ili - zauvek?!

(Telegraf Biznis)