Radnici Starbaksa lude zbog zahteva mušterija: Tretiraju nas kao robote, traže fore s TikToka
Kupci su sve zahtevniji i traže da im kafedžije preslikaju foru s TikToka
Radnici Starbaksa tvrde da se kupci prema njima ponašaju kao prema „robotima za pravljenje kafe“, sa sve komplikovanijim porudžbinama inspirisanim viralnim TikTok trendovima.
Jedan radnik rekao je da se kupci jako naljute ukoliko se piće ne napravi savršeno.
Osi Morales, barista Starbucksa u Los Anđelesu, otpuštena je ranije ovog meseca nakon objavljivanja tvita o složenoj porudžbini pića koja je imala 13 modifikacija. Nazvala je sliku: "U današnjoj epizodi zašto želim da napustim posao."
Nije ona jedina koja oseća napor - osoblje Starbaksa iscrpljuju sve zahtevniji kupci koji naručuju komplikovana pića koja usporavaju isporuku.
- Pojedini zahtevi nas izluđuju jer su tako dugački, tako specifični i zahtevaju da radite mnogo više posla nego što bi trebalo da radite za jedno jedino piće - rekao je nadzornik smene Starbaksa u Njujorku.
Prilagođena pića iz društvenih medija poput TikToka takođe povećavaju potrebu za radnom snagom. Broj Starbaksovih porudžbina opada, ali svaka u proseku košta više, vođena većim i složenijim porudžbinama.
Starbaks ne ograničava broj modifikacija koje kupci mogu da izvrše za svako piće za mobilne uređaje i porudžbine, a barista iz Merilenda rekao je da može biti teško razumeti tačno šta kupci žele.
- Ljudi će se jako naljutiti zbog nekih sitnica kada ste gotovo savršeno napravili piće, i frustrirajuće je osećati se kao da ne možete reći da to zapravo ne možemo napraviti, pa nas ljudi tretiraju kao kafe robote - rekao je barista.
Erika, nadzornik smene u Ohaju, rekla je da lanac ima striktna ograničenja na vreme čekanja, a kupci očekuju da Starbaks deluje kao restoran brze usluge.
Rekla je da će pojednostavljivanje menija i ograničavanje modifikacija može da utiče na brzinu, o čemu se intezivno razmišlja.
(Telegraf Biznis)