Njujork Tajms kupio popularni Wordle: Kako je pogađanje zagonetne reči postalo planetarni trend?
Onlajn igra, koja se igra jednom dnevno, nudi igraču šest šansi da otkrije tajnu reč od pet slova
Američka izdavačka kompanija Njujork Tajms (NYT) objavila je danas da je kupila Wordle, veb sajt za igru pogađanja zagonetne reči, čija popularnost od nedavno doživljava eksplozivan rast, a iznos sedmocifrene vrednosti ugovora nije obelodanjen.
Ova akvizicija će pomoći Njujork Tajmsu da proširi svoj digitalni sadržaj kako bi dostigao ciljanih 10 miliona pretplatnika do 2025. godine, izveštava Rojters.
Onlajn igra, koja se igra jednom dnevno, nudi igraču šest šansi da otkrije tajnu reč od pet slova, koristeći što je moguće manji broj pogađanja.
Wordle, koji je originalno lansirao u oktobru bivši softverski inženjer Redita, Džoš Vordl, i dalje će biti besplatan i neće biti izmene u njegovim pravilima igre, navodi NYT.
Igre i zagonetke su ključni deo strategije Njujork Tajmsa - da zadrži publiku na svojim aplikacijama i veb sajtovima, budući da sve više čitalaca koristi mobilne telefone i tablete za dnevnu dozu informisanja i zabave.
Kompanija je stekla 135.000 novih članova u trećem kvartalu na svom interenet sajtu Vajerkater za igrice, kuvanje i pregled proizvoda.
(Telegraf Biznis)