Kompanija koja pravi čips Pringles, cepa se na tri dela

Skočile akcije kompanije

Foto: Shutterstock

Kompanija Kellogg planira da se odvoji u tri nezavisna javna preduzeća, odvajajući svoje kultne brendove na različite poslove za grickalice, žitarice i biljke.

Kompanija je rekla da istražuje dalje strateške alternative, uključujući potencijalnu prodaju. Odmah posle objavljivanja vesti, akcije kompanije su porasle za 6,5%.

Zajedno, odeljenje zasnovano na biljkama i severnoamerički posao sa žitaricama činili su oko 20% prihoda kompanije prošle godine. Preostali posao uključuje brendove grickalica, rezanaca, međunarodnih žitarica i smrznuth doručak iz Severne Amerike.

Imena za nove kompanije još nisu određena, a predloženi menadžerski timovi za dva spin-offa biće objavljeni prvog kvartala sledeće godine.

U tom poslu će se nalaziti brendovi kao što su Pringles, Cheez-It, Pop-Tarts i RKSBAR, a prošle godine je prijavio prihod od 11,4 milijarde dolara. Oko 10% te prodaje dolazi od rastućeg poslovanja sa rezancima u Africi, dok još 10% dolazi od Ego vafla i poslovanja sa doručkom. Severna Amerika će predstavljati skoro polovinu prihoda kompanije.

Sedišta za tri preduzeća ostaće nepromenjena.

Video: Daj, ti ćeš sada u doba korone da pokreneš svoj biznis?! Kako je Tamara uspela da lansira brend

(Telegraf Biznis)