Ne smetaju im reklame tokom filma, ako je jeftinije: Pet miliona ljudi koristi novu uslugu Netflix-a
Više od četvrtine novih korisnika na Netflix-u sada bira paket bsa oglasima, u zemljama u kojima je dostupan
Paket Netflix-a koji podržava oglase počinje da pokazuje ozbiljne znake života, šest meseci nakon svog debija.
Na virtuelnoj prezentaciji kompanije, strimer je otkrio svoj plan za jeftinije pakete koji sadrže reklame, nazvan "Osnovni sa oglasima", koji već sada ima 5 miliona aktivnih korisnika na globalnom nivou.
Kompanija tek treba da otkrije koliki je prihod od oglašivača i pretplatnika generisan do sada na ovaj način. MAU mogu uključivati više ljudi koji koriste isti nalog. Za sada su samo otktili da im je dugoročni cilj da generišu 3 milijarde dolara ili 10 odsto svog prihoda od reklama.
Ipak, procenjuju da prihod od oglasa verovatno neće dostići 10 odsto ukupnog prihoda do "možda 2025. godine".
- Važnije pitanje za nas je koliko će pretplatnici koji gledaju sadržaj podržan oglasima uticati na rast broja Netflix-ovih pretplatnika.
Netflix se i dalje bori protiv štrajka pisaca koji je u toku, što bi moglo uticati na potrošnju sadržaja i na nadolazeća izdanja, iako je kompanija rekla da ima dovoljno sadržaja da preživi štrajk. Platforma se takođe suočava sa stalnim negativnim reakcijama u vezi sa gašenjem opcije deljenja lozinki, koja bi trebalo da zaživi u ovom kvartalu.
Netflix trenutno ima 232,5 miliona pretplatnika baze, ali kompanija kaže da su se korisnici zasnovani na reklamama više nego udvostručili od početka 2023. godine, pri čemu više od četvrtine novih registracija na Netflix-u sada bira paket bsa oglasima, u zemljama u kojima je dostupan.
Oglasni paket trenutno je dostupan u 12 zemalja, uključujući SAD, UK, Australiju, Brazil, Kanadu, Francusku, Nemačku, Italiju, Japan, Koreju, Meksiko i Španiju. U SAD košta 6,99 dolara mesečno.
Kompanija je otkrila da je više od 70 odsto korinsika Netflix paketa sa reklamama ima između 18 i 49 godina.
(Telegraf Biznis)