"Ko ne zna da kaže ćebe na engleskom, ne dobija ga": Avio-kompanija se izvinila zbog diskriminacije

Vreme čitanja: oko 1 min.

Tri stjuardese uključene u incident su otpuštene nakon interne istrage, saopštio je izvršni direktor kompanije Ronald Lam

Foto-ilustracija: Roland Liptak / Alamy / Profimedia

Aviokompanija Cathay Pacific Airways uputila je javno izvinjenje nakon što je jedan putnik izjavio da stjuardese te aviokompanije iz Hongkonga diskriminišu one koji ne govore engleski.

U saopštenju kompanije se navodi da je iskustvo putnika koji se žalio izazvalo široko rasprostranjenu zabrinutost, te da mu se iskreno izvinjavaju, prenosi Rojters.

Tri stjuardese uključene u incident su otpuštene nakon interne istrage, saopštio je izvršni direktor kompanije Ronald Lam. On je istakao da kompanija ima nultu toleranciju kada je reč o ozbiljnim kršenjima pravila i etike kompanije od strane zaposlenih, kao i da takvi incidenti neće biti tolerisani.

- Ono što je najvažnije, moramo osigurati da svo osoblje Kataj pasifik ervejza poštuje putnike iz različitih sredina i kultura i da pruži profesionalnu uslugu u svim oblastima - rekao je Lam.

Putnik na letu od kineskog Čengdua do Hongkonga napisao je ranije da su se stjuardese tokom leta žalile jedna drugoj na putnike koji ne znaju engleski. Kako je naveo, one su ismevale putnike koji su tražili tepih umesto ćebeta na engleskom.

- Ako ne umete da kažete ćebe na engleskom, ne možete ga imati... Tepih je na podu. Ako želite, slobodno lezite na njega - rekla je jedna od stjuardesa na video-snimku objavljenom na društvenim mrežama.

Kineski državni list "Ženmin žibao" napisao je da je šokiran incidentom i kritikovao je korporativnu kulturu Kataj pasifik ervejza koja "obožava strance i poštuje ljudi iz Hongkonga", ali gleda sa visine na stanovnike drugih kontinenata.

(Telegraf Biznis)