"Uspeće onaj ko se bude posvetio zadovoljstvu korisnika": Šta nam je donela, a šta odnela pandemija?
Digitalizacija se unapređuje iz dana u dan, a ona je naša sadašnjost i budućnost, smatraju stručnjaci
Dobra konekcija sa klijentima, prepoznavanje i razumevanje njihovih potreba koje su tokom pandemije promenjene, kao i empatija, osnov su za uspešnu transformaciju poslova, ocenjeno je danas na panel razgovoru na konferenciji Dan internet domena Srbije.
Marketing menadžerka hotela "Crowne Plaza", Branka Petronijević, ocenila je da se u poslovanju mora okrenuti ka upoznavanju novog klijenta sa svim životnim promenama koje je pandemija kovida kod njega donela.
- Taj čovek, naš gost, nije onaj isti sa kraja 2019. godine. To su isti ljudi, ali njihovi životi nisu isti. Empatija mora da postoji, ako nje nema, ne možeš da budeš uspešan u hospitalitiju - rekla je ona.
Dodala je da su u prilagođavanju poslovanja prilikama pandemije mnogo doprinela ažuriranja koji stižu iz Interkontinental grupe, koja ima 6.000 hotela širom sveta.
- Sistem funkcioniše brzo, ažurirani smo, delimo saznanja i dostignuća brenda što je strahovita prednost. Znaš putanju, možda i nekada malo unapred - rekla je ona.
Generalni menadžer "Glovo Srbija", Branimir Ðurović, ocenio je da je okrenutnost ka klijentima, i praktično "opsednutost klijentima" i ispunjavanju njihovih potreba - ključna tačka bilo koje kompanije.
Dodao je da su njihovi korisnici svi: od partnera čije proizvode treba isporučiti, preko partnera koji isporučuju do naručilaca. "Pratimo korake korisnika jer njihove aktivnosti kod nas ostavljaju didžital futprint. Svi podaci su u bazi i tako upoznajemo tržište", rekao je on.
Dodao je da sektor u kome posluju evoluira neverovatno brzo u uslovima pandemije i da se, osim na svojoj, mora raditi i na edukaciji partnera sa kojima se sarađuje.
Konsultant za digitalnu transformaciju, Momir Ðekić, kaže da nam je pandemija donela prinudnu digitalizaicju i dala priliku da promenimo fokus onoga čime se bavimo, a da je moguće opterećenje pretvariti u priliku.
- Ovaj svet nikada neće biti ovako spor. Živimo najsporiji trenutak našeg života i to moramo da iskoristimo. Empatija sa korisnikom je empatija sa svetom - rekao je Ðekić. "Uspeće onaj ko se bude posvetio zadovoljstvu korisnika. Proces digitalne transformacije se nikad ne završava, a neprilagođeni će nestati", kaže.
(Telegraf Biznis/Tanjug)