Top 3 prozvoda za 2022. godinu: Ko pokreće biznis, trebalo bi da zna ove trendove

Biće dosta posla u oblastima koje tranformišu tradicionalne oblike poslovanja

Foto: Pixabay

Prodaja, logistika i medicina su oblasti u kojima je napravljen veliki iskorak, a i u narednom periodu se očekuje da će one iznedriti i nove digitalne proizvode, kaže sagovornica Telegraf Biznisa Katarina Urošević.

Prema njenim rečima, velika je potreba za inovacijama u oblasti veštačke inteligencije.

- Vidimo da je COVID čak i u tradicionalnim sektorima ubrzao potrebu kompanija da se digitalizuju. Recimo u prodaji, logistici i medicini je napravljen velik iskorak. Stoga nam dolazi sve vise projekata iz ovih i drugih tradicionalnih industrija. Generalno, vidimo veliku potrebu za ekspertizom u oblasti data engineering-a, veštačke inteligencije, security-a i drugim oblastima koje tranformišu tradicionalne oblike poslovanja - kaže naša sagovornica.

Urošević, koja je direktorka korporativnih komunikacija srpske HTEC grupe, govorila nam je i o značaju investicija u naše startape.

- Skoro svakog meseca čitamo o značajnim investicijama u srpske inovativne startap kompanije što nas jako raduje. Duboko verujemo da uz ogroman trud i rad, kao i inovativnost ljudi u ovom regionu investcije neće izostati. Investicije prate dobre projekte i jake timove, a takvih je sve više u Srbiji - navela nam je ona.

Podsetimo, pre nekoliko dana, srpska HTEC Group, jedna od najbrže rastućih tehnoloških kompanija u regionu, kupila je američku kompaniju Momentum Design Lab, koja je globalno priznata kao jedan od najboljih produkt dizajn studija.

Video: Milica je napustila srpski direktorski san: Važno mi je kako sam ja, a ne na kojoj sam poziciji

(Telegraf Biznis)