Bred Pit ušao u biznis s kozmetikom: Nudi kremu protiv starenja

Pit je istakao da je miris kozmetike neutralan, veoma svež i suptilan.

Foto: Le Domaine Skincare/Mega / The Mega Agency / Profimedia

Američki glumac Bred Pit ušao je u svet kozmetike sa kremom koju promoviše kao proizvod protiv starenja za svakoga i bez obzira na tip kože.

Linija će se zvati Le Domaine Skincare, a u pitanju je rodno neutralna linija prirodne kozmetike, koju je razvio u partnerstvu sa porodicom Perin, renomiranom vinarijom “Chateau Beaucastel”, koji su takođe Pitovi partneri u vinariji “Chateau Miraval Cotes de Provence Rose”.

Bred Pit je bio veoma praktičan sa svojim konceptom i razvojem, koji se zasniva na poznatoj priči o antioksidansima na bazi grožđa.

Pit je istakao da je miris kozmetike neutralan, veoma svež i suptilan. Kako je dodao, možda se radi o momcima kojima je potrebna pomoć drugih da razumeju kako mogu bolje da tretiraju svoju kožu.

“Mislim, ja sam vrsta osobe koja će promeniti hotelske sobe ako mogu da osetim miris kolonjske vode poslednje osobe koja je tamo ostala! To je previše. Prejak je! Neka bude suptilno. Neka ti ljudi dođu. Nemojte to forsirati. To je moj osećaj (smeh). Za mirise, mislim”, kazao je on.

(Telegraf Biznis)