• 0
 ≫ 

Ozbiljan biznis koji polako cveta - aranžman za kuce i mace

 ≫ 

Zašto pet-frendli?

  • 0
pas Foto: Pixabay

Pet-frendli turizam je rastuća grana turizma u svetu koja iz dana u dan doživljava sve veću popularnost, pa je u tom smislu važno prepoznati potencijale koje nudi.

U Novom Sadu je tim povodom održan prvi u nizu radnih sastanaka na temu "Zašto pet-frendli?” u organizaciji “Pet Travel Advisor”. Cilj skupa je bio predstavljanje rada organizacije i predloga standarda sa kategorizacijom ugostitelja i smeštajnih objekata koji pružaju pet-frendli usluge.

Istaknut je značaj ove grane turizma u privredi, mogućnosti koje ugostitelji mogu da koriste kao i svetske prakse na koje se možemo ugledati. Upravo “Pet Travel Advisor” je nastao sa idejom da edukuje vlasnike ljubimaca, prvenstveno pasa, o tome kako se oni mogu pravilno da se socijalizuju, uvažavajući kućni red i pravila ugostitelja kao i okruženja i društva u kojem se nalaze.

- Jedan od velikih problema pet-frendli usluge je što je svako nudi na svoj način, i često nema definisanu politiku koju podjednako štiti i ponuđača i korisnika ove usluge, i umnogome olakšava sprovođenje – istakla je Mladin. - Кao rešenje vidimo usvajanje standarda koji definiše okvire za kategorizaciju i jasnije kriterijume koji postavljaju ugostitelji prema gostu, uvažavajući potrebe i želje sa obe strane.

- Pet Caretaker jednodnevni kurs sprovodimo sa ciljem da osoblje prođe osnovnu obuku, da se formira kvalifikovani kadar da primenjuje, sprovodi i kontroliše standard. Takođe, ta osoba stiče znanje neophodno za upravljanje i menadžment sa klijentima-vlasnicima kućnih ljubimaca, mogućim situacijama, rešenjima i primerima dobre prakse – istakla je Dunja Кovač sa Кinološke Akademije pričala je o povezanosti pet industrije sa turizmom, važnosti edukacije ljudi i poznavanja kako poslovanja u ovoj oblasti, tako i zakonskih regulativa.

Pet-frendli transport, smeštaj, plaže i razni sadržaji, usluge čuvanja i šetanja, kupanja, ulepšavanja, odevanja - sve su to segmenti za kojima tražnja raste i svaki ugostitelj želi da na njega odgovori na način na koji se to njemu najviše uklapa u poslovnu politiku.

VIDEO: Koliko mi se spava, što nije subota? Ah da jeste... baš mi se spava

(Telegraf Biznis/Dnevnik)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>