• 4

Ništa od para ako ste uzeli dušek: Šta mogu da rade kupci koji su nešto kupili u Home plusu?

Poverioci Home Plusa pozvani su da u roku od 120 dana prijave svoja potraživanja Privrednom sudu

  • 4
Home Plus katanac

Foto: Shutterstock, vikipedia, Pixabay

Kao što je Telegraf Biznis prvi pisao, trgovinski lanac HOME PLUS je bankrotirao, a sada je zvanično potvrđeno da je otišao u stečaj. 

Home plus je od 31.12.2020. godine, rešenjem Privrednog suda u Beogradu, zvanično u stečaju.

Kako saznajemo, prvo poverilačko ročište i sednica skupštine poverilaca za Home Plus zakazani su za 9. februara.

Na tom ročištu će se raspravljati o izveštaju o ekonomsko-finansijskom položaju Home Plusa dok je ispitno ročište sud zakazao za 27. maj.

Privredni sud je stečaj nad Home Plusom otvorio zbog trajnije nesposobnosti plaćanja na predlog preduzeća za razvoj projekata o nekretninama Komercijal Developments.

Do uvođenja stečaja računi Home Plusa bili su blokadi 62 dana za iznos od 123,8 miliona dinara, navodi se u rešenju, a i o tome je ranije Telegraf Biznis već pisao.

Predlagač stečaja tražio je da se za stečajnog upravnika postavi Miladin Stamenković, a sud je za stečajnog imenovao Ljubišu Kostića.

Poverioci Home Plus pozvani da u roku od 120 dana prijave svoja potraživanja Privrednom sudu, a dužnike sud je pozvao da ispune obaveze prema stečajnoj masi te firme.

Kao što smo prvi objavili, ta kompanija koja prodaje kućne potrepštine bankrotirala je i polovinom novembra zatvorila sve svoje lokale.  Njihove prodavnice su zatvorene maltene preko noći, a potrošači su ostali bez robe i novca.

To što je Home plus i zvanično u blokadi, a i zbog iznosa koji duguje, implicira da će potrošači teško doći do svog novca.

Kako je za naš portal rekao Marko Dragić, pravni savetnik pri Nacionalnoj organizaciji potrošača (NOPS), ovo za potrošače može da znači da će malo teže doći do svog novca. 

- Najviše iz razloga što se prvo isplaćuju troškovi postupka, pa ona najveći poverioci, i tek na kraju dolaze potrošači, ukoliko ostane novca za isplatu. Ali sva novčana potraživanja se isplaćuju se pri okončanju postupka - navodi nam Dragić.

Vi možete da se obratite Nacionalnoj organizaciji potrošača na brojeve telefefona:

Za Beograd: 0114046300

Za Vojvodinu: 0216313600

(V.B.)

Podelite vest:

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Sashka

    Tako i treba, od rulje se uzima, rulji se ne vraca....sedece i cutace! Prvo novac velikim, a ako ostane (a nikad ne ostane) onda onima koji ih hrane xaxaaaaa

    0
    1

    Podelite komentar

  • Rilex

    A kome da se žale radnici koji nisu primili plate od septembra?

    25
    1

    Podelite komentar

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke